Kako da trčite brže, zašto nema pomaka posle meseci i meseci treninga, šta nedostaje vašem treningu – večita pitanja mnogih koji treniraju sami, a žele da poboljšaju svoje vreme na određenoj distanci. Čak i ako želite da postanete brži uopšteno, važno je odrediti cilj koji će vas voditi do rezultata. Više o celokupnoj filozofiji ubrzanja pročitajte ovde.

Ako ste se nameračili na bolji polumaratonski rezultat, Draško Stanković, trener u Belgrade Running Club-u, daje 5 kratkih saveta odakle da počnete:

  1. Odbaci teret – smršaj ako je potrebno
  2. Trči intervale – kreni od kraćih distanci, kombinuj brzo hodanje i trčanje
  3. Primeni pravilnu tehniku trčanja – U videu ispod Draško je objasnio u kratkim crtama šta to podrazumeva, ali ako želiš zaista da prostudiraš ovu tematiku, saznaj više u tekstu ovde: Sve o tehnici trčanja
  4. Pronađi bržeg – treniraj sa nekim ko je malo brži od tebe, da se motivišeš i prevaziđeš svoje granice, ali ne sa nekim koga ne možeš da stigneš
  5. Vežbe snage (primer u videu) i treninzi brda

Ovo je bilo ukratko, a u još kraćem videu poslušaj Draškove savete!

Javite nam kada uspete, evo prilike za pokušaj ubrzanja na Beogradskom maratonu na jesen!