Današnja tema je po mnogima ključ uspeha u svakom sportu – kvalitet i dužina odmora. On podrazumeva tri šire celine:

  1. Sam period oporavka (da imamo dane i sate kada ne treniramo, dakle ne trčimo svaki dan, masaže, sauna, hladno toplo tuširanje, joga, pilates)2. Ishranu za oporavak – svi smo eksperti kada je reč o hrani ali par principa ističemo kao važne.3. Istezanje nakon treninga, suština bez koje nema pravog oporavka.

 

U današnjoj emisiji naučićete zašto se telo regeniriše posle trčanja i kako ga mi trčanjem trigerujemo na rast i promenu. Kako da se hranite i set vežbi za jako kvalitetno istezanje.

Gost emisije je Nemanja Milisavljević iz Progainind koji je u Srbiju doveo Functional Patterns, sistem treninga koji ima naše celokupno zdravlje u vidu šta god radili.

Neutralan položaj tela osnova je svega pa se i u trčanju i u istezanju posebno držimo ovog principa. Svakodnevno sedenje nam skraćuje jako važne mišiće u telu i sve je teže da stojimo pravilno. Odatle vučemo i razne druge povrede.

Obavezno video pogledajte do kraja jer nam Nemanja objašnjava na primeru Veroljuba kako da se uvek vraćamo u ovaj položaj!

Priključite nam se u našoj Facebook grupi za dodatne savete i podršku: facebook.com/groups/maraton.akademija i posetite website maratonakademija.com za pregled svih epizoda do sada!