SNIŽAVA KRVNI PRITISAK I SMANJUJE STRES

Studije su pokazale da fizička aktivnost na otvorenom snižava krvni pritisak i puls. Kao rezultat toga, vežbanje napolju doživljavamo manje napornim od sličnog treninga u zatvorenom prostoru, što nas zauzvrat gura ka vašim maksimalnim performansama. Trenirajte napolju, pomerajte granice i nastavite da rušite svoj lični rekord!

Trening na otvorenom snižava krvni pritisak

POMAŽE KOD NESANICE

Kada vežbamo napolju, izloženi smo svežem vazduhu koji pomaže u ublažavanju nesanice. A bez kvalitetnog odmora, nema ni kvalitetnog treninga. Redovno vežbanje i svež vazduh pomoći će nam da zaspimo i poboljšamo kvalitet našeg sna.

Redovno vežbanje napolju dovodi do boljeg sna.

SUNČEVA SVETLOST

Kada treniramo napolju, istovremeno možemo da uživamo i u benefitima sunčanja.  Svež vazduh i prirodna svetlost osnažuju i pružaju energiju za um i telo. Sunce nam pruža vitamin D koji nam je potreban, već posle par treninga napolju koža dobija sjajnu preplanulu boju, a sunce će nam podići i raspoloženje!

Sunčeva svetlost takođe podstiče stvaranje energije u mišićima i oksidaciju tkiva. Kada treniramo napolju, ne treba zaboraviti moguća štetna dejstva u slučaju prekomernog izlaganja sunčevoj svetlosti, kao i o dovoljno unošenje tečnosti. Zato ne zaboravite zaštitnu kremu i flašicu vode dok trenirate napolju!

DOBRO ZA NOVČANIK

Samostalno vežbanje na otvorenom je potpuno besplatno. Dok su grupni programi vežbanja na otvorenom daleko jeftiniji od teretana i fitnes centara. Tvoj park i tvoja ulica su tvoje vežbalište.

ŠTEDI I VREME I PRIRODU

Ako kreativno razmisliš o svom okruženju sigurno možeš da osmisliš intenzivan trening na primer na lokalnoj stazi za trčanje, brdu ili stepenicama. Lokacije za trening su često bliže nego što mislimo! Upotreba obližnjih lokacija štedi ne samo vreme već i prirodne resurse, jer nema potrebe da vozimo automobil na trening. 

VARIJACIJA U REDOVNOM VEŽBANJU

Prekimo rutinu! Svoj indoor trening iz teretane možemo lako da izvodimo napolju i uključimo pokrete i vežbe sa sopstvenim opterećenjem. Većina vežbi kod kojih koristimo samo našu telesnom težinom su pokreti sa više zglobova i samim tim super efikasni! Vežbanje ovog tipa poboljšaće našu koordinaciju, ravnotežu i posebno mobilnost.

PRILIKA DA PROBAŠ NEŠTO NOVO

Podignite trening na novi nivo, isprobajte nešto novo! Iskoristi nove mogućnosti treninga da dodaš sadržaj u svoj standardni trening ili da napraviš potpuno novu rutinu. Da li ste već isprobali aktivnosti kao što su vežbanje u parku ili ulici? Učinite svoj trening drugačijim, efikasnijim i osvežavajućim!

Probaj novi način treniranja uz nadzor trenera

PROMENA PROSTORA

Ostavite zagušenu i tamnu teretanu iza sebe i vežbajte u svežem i svetlom okruženju napolju, istovremeno uživajući u višestrukim prednostima vežbanja na otvorenom. Gradovi nude mnoštvo mesta za vežbanje. Parkovi, sportski tereni, stepenice i pešačke staze pružaju niz mogućnosti za raznolikost vežbanja i istraživanje novih mesta za trening.

Trening napolju je odličan način da upoznaš nove ljude

EKIPA

Većina lokacija za vežbanje na otvorenom, kao što su sportski parkovi i staze, otvorena je za sve, bez naknade. To će vam omogućiti da trenirate i provodite vreme vežbajući zajedno sa prijateljima koji recimo ne idu u istu teretanu sa vama. Štaviše, trening napolju je odlična prilika za upoznavanje novih ljudi tokom izvođenja vežbe!

Na kraju, posle istezanja ostaje dobro raspoloženje

BOLJE RASPOLOŽENJE

Sve u svemu, vežbanje na otvorenom daje koristi za celo telo tako što donosi radost, blagostanje i bolje raspoloženje!

Saznaj više o OUTFIT programu treniranja na otvorenom