Pre neki dan sam se čula sa najboljom drugaricom, kaže: “Ugojila sam se za ove praznike, moram da krenem da vežbam“. “Pa, to je divno, kreni u teretanu!, Ali, nemam sa kime… “.

Koliko puta ste do sada rešili da počnete da trenirate, ali ste spomislili “nemam sa kime”? Ovo je verovatno jedan od izgovora više da se zaobiđete trening.

Često srećem takve ljude i poželim da im navedem gomilu razloga zašto je bolje vežbati sam i sa svojim mislima.

  1. “Lakše je u dvoje”. Ne, nikako, krenite danas da trenirate i nemojte da tražite partnera zbog kog ćete odlagati trening. “Ne mogu danas, idem na slavu”. Hm, Mića krka danas, mogao bih i ja, počinjemo trening sutra!”.
  2. Poštovaćete svoje vreme. “Evo stižem za minut, zaglavila sam se u prevozu, majstor vozi k’o po jajima”!
  3. Ne morate nikoga da čekate da se odluči koja majica mu bolje stoji za trening. Navučete svoje prnje i počnete trening. “Ova ili ova?! Najbolje bez majice, tako nikada nećeš imati dilemu”.
  4. Nema ko da vas ometa u toku treninga i pametuje o vežbanju: “Znači, litre i litre mleka dnevno, znači, plazma, znači jaja…,znači, sjaši”.
  5. Nemate sa kime da se takmičite osim sa samim sobom – što je u suštini najteže, i zato ste u prednosti.
  6. Nema ko da vas demotiviše kada kuka što ne može da uradi dva skleka: “Joj, čekaj, ne mogu više, slomila sam kičmu”.
  7. Ne morate da slušate ničije životne priče u pauzama između treninga. Zapravo, došli ste da se oslobodite glupih misli, a ne da ih slušate. “Opet mi crk’o bojler, ne znam šta ću više s njim!”
  8. Nema ko da vam odvlači pažnju komentarima o tuđim zadnjicama i grudima dok trenirate. Vidite to i sami.
  9. Niko vam ne pravi raspored koja je sledeća vežba na redu.
  10. Uvek možete da ostanete koliko želite, ne morate da prekinete trening zato što vaš kolega mora kući da odgleda poslednju epizodu Sulejmana: “Danas Hurem saznaje ko mu je majka! Požuri!”
  11. Ne morate nikome da pozajmljujete svoj peškir i vodu: “Uf, crkoh žedan, daj loma te vode!”
  12. Ako ste završili trening ne morate da čekate nekoga da uradi još jednu seriju. “…125, 124…98…”.
  13. Kada ste završili ne morate da čekate da se vaš drugar ispozdravlja sa pola teretane: “Pozdrav Mićo, ljubi te brat, aj’ pozdravi onu tvoju, idem da se javim Stevi dok sam tu”.
  14. Efikasno ćete potrošiti svojih sat vremena vežbanja – posvećeni samo sebi i svom telu.
  15. Niko vam ne određuje tempo. “Pa, čekaj me, jel’ trčimo zajedno ili bežis od mene?” U ovom slučaju počnite da bežite.
  16. I što je najbitnije, kada sami probijete led, videćete koliko možete da uživate u treningu i lepim mislima koje on sa sobom nosi.

Na svu sreću, nikad nisam imala problem da treniram sama. Međutim, mnogo ljudi ima problem da se suoči sa sobom, pa sa samim tim i sa svojim treningom.

Kakvo je vaše iskustvo sa treniranjem u društvu?

Komentari