Omiljena sportska aktivnost za “nesportiste” u 2021 – Nordijsko hodanje! Upis u toku!

Nordijsko hodanje je idealna aktivnost za sve one koji dugo nisu trenirali ili se nikada nisu bavili sportom, zatim za ljude starije dobi (mada je rado praktikuju i mladi), za one koji žele manje kondiciono zahtevnu aktivnost od trčanja, pa je na kraju korisna i za one koji se oporavljaju od povreda. Ovo je u isto vreme poziv za sve čiji posao zahteva višečasovno sedenje za kompjuterom.

Ne postoji granica u godinama koja predstavlja prepreku za treniranje nordijskog hodanja. Ovaj program je namenjen svim ljudima bez obzira na prethodnu fizičku aktivnost.

U Beogradu možete trenirati na dve lokacije u jesenjoj sezoni

Od 2019. Beogradski trkački klub sprovodi program BRC Nordic Walking, a sada možete da se prijavite za prolećnu sezonu koja traje 16 nedelja, počev od kraja marta!

BRC Nordijsko hodanje je kontinuirani trenažni program namenjen svim osobama koje vole aktivnost u prirodi i šetnju kroz grad i po šumama Beograda. Početni program traje 16 nedelja, i obuhvata trening i edukaciju, ali i još mnogo toga…

25. septembar!

Termini i lokacije treninga:

Pri prijavi na sajtu skolanordijskoghodanja.com birate jednu od sledećih lokacija:

NOVI BEOGRAD – BRANKOV MOST

  • Utorak 18:00, Brankov most
  • Četvrtak 18:00, Brankov most
  • Nedelja 11:00, Ada Ciganlija, klub Šuma

DORĆOL – DUNAVSKI KEJ

  • Ponedeljak 09:00, Dorćol
  • Sreda 09:00, Dorćol
  • Nedelja 11:00, Ada Ciganlija, klub Šuma

Izleti su važan deo zajedničkih treninga!

U programu BRC Nordic Walking krećemo se obalama reka tokom radnih dana, vikendom smo na Adi. Povremeno idemo na izlete da “upijamo” beogradske šume, ali posećujemo i sjajne lokacije širom Srbije, tamo treniramo i družimo se nakon treninga!

Neke od lokacija koje smo do sada uvrstili u program su Deliblatska peščara, Avala, Kosmaj, Zabran, Divčibare…

Podsetimo se koja je razlika između hodanja i nordijskog hodanja i kako utiče na organizam?

Tokom nordijskog hodanja koristimo štapove koji angažuju dodatno trup, rameni pojas i ruke. U početku, dok se ne savlada tehnika kretanja štapovima, nordijsko hodanje je vrlo laka aktivnost koja vas skoro bez ikakvog  rizika od povreda rekreira, koristeći gotovo sve mišićne grupe u aerobnom režimu rada.

Kada se ovlada tehnikom, stepen intenziteta vežbač dozira samostalno tako da naizgled lagana aktivnost može zadovoljiti sve potrebe za kretanjem celog tela jako kvalitetno.

Nordijsko hodanje je dominantna aktivnost koja prilikom kretanja angažuje pre svega naš fiziološki sistem. Podiže se nivo pulsa, pluća se otvaraju, a broj pređenih kilometara nam zadovoljava potrebu za kretanjem.

Pored fizioloških mehanizama, nordijsko hodanje utiče i na pravilno držanje tela, aktivirajući sve mišićne grupe koje su nam tokom sedentarnog načina života malo zapostavljeni.

Prijavite se odmah, krećemo 25. septembra!

Upis i info sesija za sve nove članove odigraće se 25.09.2021. u više termina. Svi prijavljeni blagovremeno će dobiti informaciju o terminima upisa.

Sezonska članarina: 11.999 RSD (važi za rane prijave do 21. septembra). Početni kurs traje 16 nedelja, a cena uključuje obavezni lekarski pregled, klupsku majicu i popuste kod partnera.

Klikom na dugme ispod pristupite sajtu posvećenom nordijskom hodanju, saznajte više o programu i prijavite se!

Za sva pitanja na koja niste našli odgovor, pišite na kontakt@bnordijskohodanje.com ili pozovite +381 (0)60 08 70 479.

Postanite deo zajednice nordijskih hodača u Srbiji!

Pridružite se na viberu (prvi link ispod) ili zapratite društvene mreže! Na sajtu www.nordijskohodanje.com posetite Magazin sa najnovijim člancima o nordijskom hodanju i svemu vezanom za ovaj sport!