Connect with us

Hi, what are you looking for?

Vesti

I Dženifer Aniston voli da potrči

...da bi bila zgodna
Trči...

Trči...

Svesna je da živi pod lupom javnosti, da je na modnom ispitu čim izađe iz kuće i da će se uvek voditi polemika oko toga ima li višak ili manjak kilograma. Ipak, devojka iz komšiluka, kako Dženifer nazivaju u filmskom svetu, ima sasvim izgrađene stavove kad je reč o lepoti i modi.

Nemoguće je svima ugoditi

Naravno da se bavim svojim izgledom jer je nemoguće doći do nečega, bez ikakvog truda. Ali iskusila sam i prokletstvo svih nas koji smo deo javnog života: loše je ukoliko si premršav, a ne valja ni ako se ugojiš. Sudeći prema novinarima, moj problem je i jedno i sa drugo, a protiv toga je nemoguće boriti se. Pošto nikada neću moći svima da ugodim, odlučila sam da se više uopšte ne bavim time. Postoje trenuci kada malo vodim računa o svom izgledu, ali i vreme kad veoma brinem o tome.

Preznojavanje je zakon!

Najbolje se osećam kad se dobro preznojim posle trčanja. To je osećaj od kog sam gotovo euforično zavisna. Trčanje najbrže probudi telo. Osim toga idem na jogu tri puta nedeljno i hranim se zdravo. Joga ojačava moje telo, doprinosi tome da dobro spavam i da tokom dana bolje funkcionišem.

Skupi preparati nemaju efekta

Koristim sapun „Neutrogena“ još od tinejdžerskih dana. Imam osećaj kao da mi posle njega više ništa nije potrebno. Kad je reč o kosi, povremeno skraćujem krajeve i koristim osnovne preparate za negu – šampon i balsam. Čini mi se da sve one skupe stvarčice koje se toliko reklamiraju uopšte ne deluju.

Džins je najudobniji

Obožavam je! Nisam od onih koji slepo prate modne diktate. Ne volim bilo kakva pravila, a posebno ono: Nikad ne nositi jednu stvar dva puta. Iskrena da budem – baš me briga za to! I da, nikako ne volim osećaj da sam na modnom ispitu svaki put kad izađem iz kuće. Zato se nasigurnije osećam kad na sebe navučem samo farmerke, majicu i japanke.

...da bi bila zgodna

...da bi bila zgodna

Izvor: Bliz Žena

8 Comments

8 Comments

  1. Arsenije

    07.12.2009 at 10:54

    Vrag je Dženifer… ;)

  2. ivan

    07.12.2009 at 11:29

    ..hmm… i tata bi sine…

  3. ivan

    07.12.2009 at 11:33

    – mislim na preznojavanje -pre i posle a i u toku trcanja…
    p.s.
    zavidim nasim precima, oni su mogli i u medjuvremenu na livadi…

  4. VanaA

    07.12.2009 at 11:38

    Blago meni, pa ti si mi se probudio.
    Bludnice ne deli to nisakim. Rec da nisam cula vise!
    Jao, ko zna sto se terbi sve mota po glavi, ne gine ti detektor.

  5. mioMan

    07.12.2009 at 12:07

    Men’s Health :)

  6. voya

    07.12.2009 at 17:27

    doticna sprema i DVD izdanje vezbi koje redovno praktikuje, na zadovoljstvo velikog boja zena. vezbe su bazirane i na jogi koju upraznjava 5 x nedeljeno.

  7. Arsenije

    07.12.2009 at 18:15

    evo i muški deo populacije iščekuje taj dvd možda i više od ženskog dela :).

  8. Bane BN

    10.12.2009 at 13:45

    Kada je u pitanju tema “žena i trčanje”stručnjaci i trkačice sa trkačkim stažom iznose sledeće:strukturne razlike žena?Poznato je da će muškarac i žena istih sposobnosti,nakon istog programa treninga imati jednak porast kiseonika,jednako razvijen krvni sastav i jednako snažne mišiće.Zbog čega onda,muškarci trče brže?Kao prvo,muškarci nemaju dodatnu fleksibilnost i širinu kukova,koja je ženama potrebna u trudnoći,i njihova karlica i kukovi su mnogo pogodniji za ispoljavanje brzine i snage.Muškarci trče brže od žena čak i kada ulažu isti napor.Kada je riječ o dugotrajnim naporima,prednosti se počinju stavljati na žensku stranu.Na primjer,u trci na 75km mišići i brzina više nisu prednost već postaju i mogući teret.Maraton i ost.ultra-trke uglavnom su izvodljive ako tijelo ima povećanu sposobnost pribavljanja energije iz masti.Žene ne samo da imaju veće količine inače neželjenog”luksuza”već ga i prerađuju sa većim učinkom od muškaraca.Kako početi?Većina žena započinje program trčanja bez dovoljnog obima pripremnih vježbi.Starije generacije,i oni koji djevojčicama dijele savjete o treningu iz žute štampe da bi se mogle istopiti ako se oznoje.Ne samo da su mišići žena uglavnom slabi,već su slabe i tetive,ligamenti i kosti-i potpuno nespremni za naporan trening.Većina žena mora započeti cjelokupan trening mnogo opreznije od muškaraca i uz veći oprez povećavati količinu opterećenja.Kao što većina nas zna, da je trčanje jedan od najdjelotvornijih načina za mršavljenje i njeno održavanje na željenom nivou.Takav pristup mršavljenju mnogo je bolji od raznoraznih dijeta,koje nailazimo kojekuda po štampi i to nepotpisano od autora datog teksta!!!Ne robujte vagi.Težina koju gubite dijetama i gladovanjem uglavnom potječe od vode.Na taj način samo uzrokujete dehidraciju i moguće bolesti.Vježbanje,naravno kroz duže vremensko razdoblje ,najbolji je način za mršavljenje,a uz to osigurava i bolje zdravlje………….zato,dobre patike na nogice i ..!!!!???

Uključi se u diskusiju

Povezani članci