Od 17. do 24. septembra 2011. je održan prvi trkački kamp ovog tipa. Učesnici/ce kampa su iskoristili ovih sedam dana kako za odmor tako i da intenziviraju pripreme za predstojeće trke. Ovo je prvi u nizu kampova koje će Trčanje.rs organizovati u buduće sa ciljem promovisanja aktivnog životnog stila i aktivnog odmora.

Treninzi

Cilj kampa je bio da se učesnici/ce izbace iz zone komfora dosadašnjih treninga i izlože mnogo većem obimu treninga. Treninzi su bili dozirani prema individualnim karakteristikama. Gotovo svim učesnicima kampa je ova nedelja bila nedelja sa najvećom istrčanom kilometražom u životu.

Tehnika trčanja

Tehnika trčanja je izuzetno važna za efikasnost i prevenciju povreda. Jedan deo treninga smo posvetili vežbama tehnike koje samo radili na lokalnom stadionu. Zatim se trčalo 60 metara, pa 400 metara, i na kraju 3200 metara. Sve to u cilju osvešćivanja razlika u tehnici trčanja i subjektivnog osećaja opterećenja pri različitim distancama.

Biking

Kada ste na Pagu ne smete propustiti vožnju biciklom po ovom zanimljivom ostrvu punom kontrasta. Tako smo i mi otišli na jednu biking ekspediciju od 30-ak kilometara.

Tracking

Ko je bio u Novalji, a nije bio na Paškom trokutu taj nema avanturističkog duha. Učesnici/ce kampa su se popeli do vrha ostrva kako bi posetili ovo uzbudljivo i misteriozno mesto.

Joga

Posle napornih treninga najbolja stvar za punjenje baterija za naredne treninge je joga. Joga je idealan metod: za usklađivanje duha i tela, osvešćivanja disanja, i za istezanje i opuštanje mišića. Još ako se joga  radi na plaži uz zvuk blagih talasa i miris mora doživljaj je potpun.

Stretchig

Najbolji način istezanja je pasivno istezanje. Učesnici/ce kampa su imali priliku da nauče i osete na sebi tehnike pasivnog istezanja.

Radionice

Pored fizičkog treninranja kamp je podrazumevao i rad na sebi u psihološkom smislu. Na kampu je rađeno nekoliko različitih radionica sa različitim temama. Tema jedne od stručnih radionica bila je “Kako napraviti plan za polumaraton?“. Cilj je osposobiti učesnike/ce da sami mogu sebi da naprave plan treninga.

Kupanje

Kada smo već na moru red je i da se okupamo. Vreme nas je poslužilo, more toplo, idealno za kupanje. Svaki slobodan trenuntak smo koristili za odlazak na plažu i plivanje, ronjenje, sunčanje i ostala uživanja na plaži.

Kako vi zamišljate vaš idealan aktivan odmor? Koja od ovih aktivnosti vam se najviše svidela? Da li vam treba neka dodatna informacija da biste sledeće godine učestvujete na našem trkačkom kampu?

Pogledajte naše fotke, a probrane možete pogledati i prokomentarisati na FB stranici Trčanje.rs.