Trkači reporteri

Sad nema nazad: 4. SBB Belgrade Business Run podigao SVE standarde

Nema komentara

I bi trka. Možda ja nisam prava osoba da pišem ovu reportažu, jer sam bila u „oku oluje“, možda baš zbog toga jesam 🙂 

Ako ste i usputni pratilac ovog sajta, znate da je tim Trčanja.rs duboko uvezan sa organizacijom Belgrade Business Run trke od samog početka 2016, kako je Veroljub Zmijanac, osnivač sajta ujedno i idejni pokretač i „galvni krivac“ da se ova trka organizuje.

Ove godine, više nije samo reč o Beogradu, već o Serbia Business Run, seriji od pet trka, i sa naslovnim sponzorom. Stvar je ozbiljno porasla. 

Znali smo da će Beogradska trka da obori sve rekorde. I želeli smo da uradimo i mi nešto veliko – što će pomeriti lestivicu za naše i sve trke što dolaze. I verujem da smo, koliko god to neverovatno zvučalo, to i uradili. 

Napravili smo live prenos na društvenim mrežama, interaktivan i za učesnike na trci. Pratili smo trku sa 4 kamere na stazi (mobilne, kako drugačije :)) i jednoj na cilju. Imali smo statičnu kameru u gradu i šetajuću reporterku. Goste u studiju. Instagram story overlay. Live rezultate i komentare.  Glasali ste za naj sliku:

https://www.instagram.com/p/ByqasszpGUW/

Moram da priznam da jesam ponosna. 

A kako je izgledala cela trka, pogledajte ovde:

Ako više volite da čitate, evo kratke reportaže:

4. SBB Belgrade Business Run13. jun, 20h, Ada Ciganlija 

  • Podeljeno: 4364 brojeva
  • Finišera: 1703 žene, 2144 muškarca, ukupno 3847. 
  • 10.000 flašica Rosa Vode i 2500 Jelena piva
  • 4.500 obroka Dva Štapića nakon trke
  • Dve bine, jedan LED ekran
  • Dva voditelja, jedna reporterka, 6 kamera
  • 6 različitih zabavnih aktivacija u BBR Gradu

BBR grad bio je spreman za posetioce od 17h, u četvrtak nakon posla. Gradio se cele srede i partneri i sponzori su vredno opremali svoje prostore. Doneto je preko 500m metalnih zaprega, digla se velika kapija. 

U gradu učesnici imaju na raspolaganju svlačionice i garderobu, ogroman teren sa stolovima i prostorom za đuskanje, zatim štandove sponzora: Zlatiborac radi ketering za novinare i VIP zonu, Powerade nagrađuje svakoga ko se usudi da skače u dalj.

https://www.instagram.com/p/Byr0erlIMTb/

Na štandu naslovnog sponzora SBB možete da testirate VR naočare, ali i da vidite da li ste brži od konja, zeca i mnogih drugih životinja.

Bioderma je tradicionalni protection partner, i njihova Sun Patrola je definitivno spasila mnoge, a točak sreće doneo  osmehe na lica uz super poklone: šešire, pincete, bjuti blendere… 

Točak sreće ali i super zabavni kviz čekao je učesnike i na štandu zlatnog sponzora Mapei, italijanska građevinska kompanija iskoristila je tu činjenicu i napravila kviz o Italiji, a učesnici su osvajali super vredne nagrade.

https://www.instagram.com/p/BysPck9pnHT/

Intersport, drugi zlatni sponzor je obradovao svakog sa vaučerom sa 20% popusta, a u štandu su imali sjajan foto booth, pa su takmičari poneli i super zabavne fotke, printane na licu mesta. Na videu možete da vidite kako je to izgledalo uživo:

Konačno, naš tradicionalan zlatni partner i saveznik u svakom izazovu, Magnetrans, obezbedio je dnevnu dozu Mg svakom učesniku, a njihov točak sreće mogao je da vam ovu dozu multiplicira ili da osvojite druge zanimljive nagrade. 

Dugo je potrebno da se sve ovo napiše, a da se prođe uživo taman toliko da se do zagrevanja entuzijazam učesnika ne ohladi 🙂 

Kada je odbrojavanje bilo gotovo, trka je krenula uz lavinu konfeta, a učesnici su kroz startnu kapiju prolazili celih 11 minuta od početka. 
Na videu možete da vidite upravo taj trenutak:

Trku smo prenosili iz studija, moj gost bio je sjajni Bojan Đurić, i niko od nas dvoje nije bio iznenađen kada je kroz cilj prvi prošao Kristijan Stošić, 4. put za redom, a odmah nakon njega i prva dama, Biljana Cvijanović.

Kristijana smo intervjuisali u studiju odmah posle trke. Evo šta je rekao:

 Ređali su se brzi učesnici, pratili smo dugo i poslednje. Trenutak istine za prva tri tima bio je neverovatan:

Prvo mesto PODELILE su kompanije NIS i JP Putevi Srbije sa tačno 58:00 minuta! Tako da smo dodelili 4. nagrade za tri mesta. Sve rezultate pogledajte ovde

Nakon dodele, detalj koji smo sanjarili već nekoliko godina: mega penušavac i prskanje sa bine!

https://www.instagram.com/p/Byry7YHoX5o/

Pored ovih nagrada, nagrađena su i preduzeća po delatnostima, kao i najbrža IT devojka! Ove nagrade, nazvali smo „Beogradski viktor“ 

Nakon trke, sve učesnike čekalo je besplatno piće i klopa, kao i sjajna žurka, do 23:59, jer sutra se, ipak, radi. 

https://www.instagram.com/p/Bys0kVSl5Jz/

Lekcije i budućost biznis trčanja

Biznis trke su najbrže rastuće trke u regionu, Hrvatski B2Run svake godine obara rekorde.  U Beogradu smo 2016. imali 100 timova i 300 učesnika, 890 2017. Sledeće godine skočili smo na 2298, da bi 2019. oborila rekorde ponovo sa 4364 broja i 3900 finišera. 

Staze postaju premale i priča se širi, kako u brojevima, tako i u kvalitetu. Šta na to ima da kaže Veroljub Zmijanac.

Uradili smo veliki posao ove godine. Digli smo celu produkciju na viši nivo, obratili smo pažnju na sve ono što je važno trkačima, navijačima, partnerima i sponzorima: da fotografije i video izađu sutradan, da fun engagement sa live prenosom bude nešto novo i interaktivno. Sledeće godine idemo na TV prenos! 

Posebno smo radili sa našim partnerima, da umesto klasičnog product placementa pređemo na dubinsku i smislenu interakciju sa trkačima. Ove kreativne aktivacije je Tijana savršeno prikazala.

Uradili smo vodič za trkače (race guide) po ugledu na Njujorški maraton sa mapom koja se savija. 

Produkciono smo čak i vodu na cilju hladili u drugoj hladnjači koja je bila bliže cilju. Imali smo dva šanka, fiskalne kase…

Najozbiljniji rad jeste onaj koji smo radili sa volonterima i taj deo posla je nešto što ne bi funkcionisalo da nismo imali sjajne ljude i sjajan tim. 

Za kraj, ima pregršt ideja da se unapredimo i poboljšamo i baš je to ono što nas motiviše. I mi smo pasionirani trkači, znamo šta želimo da iskusimo na trci, no sada znamo da možemo da napravimo i tu famoznu trku od 20.000 ljudi u Beogradu.“ 

Veroljub Zmijanac, generalni menadžer Serbia Business Run i direktor BBR trke

Komentari trkača su više nego pozitivni, a meni se čini da trčanje ovakvim trkama, na mala vrata ulazi u sve pore društva i popularizuje se na pravi način.  Da li ste trčali 4. SBB Belgrade Busines Run? Kakvi su vaši utisci?

Boban Lukić: Na planini je opuštenije
Jahorina Ultra Trail 2019 – prvi bob mog života, ali paaamtim još one livade, one reke, one šume i puteljke
Tags: , , , ,

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed