Za sve nove posetioce sajta, koji žele da naprave promenu i počnu da se kreću više, delimo jedan tekst iz arhive sa odličnim planom za hodanje.

Podelite ovaj tekst ako znate nekog kome bi bio koristan.

Odvažili ste se na prvi korak! Vi ste totalni početnik u džogingu i brzom hodanju, niste sigurni u vašu buduću trkačku karijeru, ali ste odlučili da okrenete novi list u životu i da počnete sa hodanjem.

Predstavljamo vam jedan više nego lagani plan treninga, koji za osnovni cilj ima da vam stvori naviku da trenirate. Poštujte plan i tako se motivišite. Znajte da je ovaj korak najteži, posle je sve mnogo lakše :) Ne odustajte!!!

U sledećih šest nedelja ćete napredovati do nivoa kada ćete moći čitavih 70 minuta da prepešačite. Tada ćete moći da pređete 8 km samo uz pomoć snage vaših nogu. Nije malo! Samo napred i budite uporni! Ako vam fali motivacije, inspirišite se ovde.

1. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 25min3
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 30min3-4
Nedeljahodanje 40min5

2. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 30min3-4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 30min3-4
Nedeljahodanje 45min5-6

3. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 30min3-4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 35min
(od toga 15min brzo hodanje)
4-5
Nedeljahodanje 45min5-6

4. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 30min3-4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 35min
(od toga 15min brzo hodanje)
4-5
Nedeljahodanje 60min6-7

5. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 35min4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 40min
(od toga 20min brzo hodanje)
5
Nedeljahodanje 60min6-7

6. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 35min4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 45min
(od toga 25min brzo hodanje)
5-6
Nedeljahodanje 70min7-8

Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi hodanja, trčanja i treninga slobodno nam ostavite komentar. Voleli bismo takođe da čujemo i utiske o napretku i vašim počecima!