Da li ste znali da engleska kraljica stoji iza promene dužine maratona sa 25 na 26,2 milje? Sve je počelo kad je poželela da gleda cilj maratona iz svoje palate, a da bi se to ostvarilo, maraton je trebalo da se produži. I baš zbog toga, često možete da čujete maratonce koji pevaju “God save the Queen” (ipak ne onu verziju Pistolsa).

Nastavljamo sa razlozima koje su ljudi akumulirali kroz vreme (a naravno, neki su i potpuno izmišljeni):

26.

U Americi, oba Buša se diče maratonskom medaljom, kao i njihova aminovana voditeljka Opra Vinfri, pa, u onom duhu “kad su ovi mogli, mogu i ja“, ova činjenica može da bude zabavan “razlog” ili šaljivi izgovor kada vas neko pita: “A zašto ti trčis?”. I da, tu je i Paf Dedi, Pi Didi, Di-vi-di, ili kako već. Za svaki slučaj, tu su i: Kejti Holms (5:29), Alanis Moriset (4:17), Vilijam Boldvin (3:24), Edvard Norton (3:48), Gordon Remsi (4:05), i drugi.

27.

Sa svim upornim treniranjem u sklopu priprema za maraton, trošićete mnogo više kalorija. Npr., dama koja ima 62 kg, ako trči tempom oko 6 minuta po kilometru potrošiće za vreme trke 2777 kalorija. (Koga briga), ali nije loše zar ne?

28.

Da li ste primetili koliko ima fotografa na maronskoj trci? Što onih profesionalnih, što prijatelja i rodbine. Ne zaboravite da se nasmejete jer tog dana vi ste zvezda. Vreme je i da se glupirate dok vam ostatak pristunog sveta aplaudira.

29.

Besplatne stvari su uvek simpatične, pogotovo kada ih dobijete nakon trčanja maratona. Poklonite majicu svojoj mami.

30.

Lepota trčanja maratona koje vam daje konkretan dokaz da je vaše treniranje bilo efikasno. To su oni neporcenjivi osećaji, retki.

31.

Vreme je za hladno pivo (može i kombinacija sa bendom).

32.

Većina gradskih maratona prolazi kroz velike ulice koje su obično pune saobraćaja. Zahvaljujući maratonu, one su sada rezervisane samo za vas. Tu ste samo vi, i grad.

33.

Probajte i drugačije: donirajte dobrotvornoj organizaciji kojoj želite da pomognete. Ukupnu energiju trčanja maratona teško da možete da pronađete na bilo kom drugom sportskom događaju, to će vam apsolutno podmladiti dušu.

34.

Moćićete da uživate u nečemu što većina ljudi čak ni ne razmatra.

35.

Koji potencijalni šef neće biti impresioniran kada ugleda reč “maratonac” u sekciji sa hobijima? Maraton je najbolji prikaz vaše odlučnosti i izdržljivosti!

36.

Trening za maraton znači guranje sebe daleko izvan zone komfora – što je veliko dostignuće. Bićete u najboljoj životnoj formi.

37.

Treniranje za maraton će poboljšati vaš ukupni nivo fizičke spreme daleko iznad normale. Odlična priprema za ultramaraton. Zar ste zaista mislili da će se sve završiti nakon pretrčanih 42 km?

38.

Imate priliku da svojim voljenima, ali i šire, pokažete da maraton nije naučna fantastika. Samim tim i da podstaknete svoju okolinu na pokret, promenu u kvalitetu svakodnevnice života.

39.

Svi vole čvrstu guzu.

40.

Nisu samo Kenijci deo istorije, već i vi. Napravite mesto na zidu za svoje uspehe.

42.

Nokti na nogama su za kukavice.

42.

I nakon 20 godina nakon maratona, bićete i dalje u dobroj formi. Telo sve pamti. Sve što je potrebno je da ga podsećate.

43.

Nema ništa lošeg u tome da ciljate visoko! Precrtajte maraton sa liste vaših životnih ciljeva.

44.

Ovo je trenutak kada mislimo da je ljubomora pozitivna.

45.

Imate bolji uvod nego: “During the war…”. Sad možete da počnete sa: “Onda kad sam trčao/la maraton...”.

46.

Odličan razlog da napravite žurku. Sedeljku. Ogromnu žurku.

47.

Maraton će vas osloboditi od svih nepodnošljivih formalnosti društva. U glavi, pa na dalje…

48.

A da zaprosite vašu partnerku na kraju maratona?

49.

Poklonite sebi novog sebe: trčite maraton. Pobeđujte svoju lenjost svakoga dana!

50.

Nema razloga. Ponekad su najbesmislenije stvari najsmislenije.