Šta može da se dogodi ako vam šetnja pola sata dnevno postane rutina

Šetnja je stvorena za sve, čak i za one koji tek počinju da ulaze u formu. A ako ako vam šetnja pola sata dnevno postane rutina, može da vam se dogodi sledeće …

Ako šetate pola sata dnevno ojačaćete mišiće nogu

Kada hodate, naravno, mišići rade. I kao kod trčanja i ovde važi sledeće – što je živahnija šetnja i što je veći nagib, to ćete više primorati mišiće na rad. Šetnja neće ojačati samo noge, već i mišiće zadnjice, a dobićete i kondiciju.

Međutim, ako kombinujete hodanje sa treningom snage (dva puta nedeljno dodajte vežbe poput čučnjeva, iskoraka, hodanja stepenicama …) primetićete napredak još brže.

Lakše ćete se osloboditi suvišnih kilograma ako hodate pola sata dnevno

Očekuje se da prosečna osoba potroši negde između 150 i 400 kalorija za pola sata do sat hoda. Naravno, ovde važnu ulogu igraju i pol, težina, starost …

Ali, ostavimo ovaj put sve ove detalje po strani – činjenica je da za pola sata možete mnogo učiniti za svoje zdravlje.

Imaćete manje problema sa varikoznim venama

Jedna od opštih mera koja je važna za smanjenje venskog pritiska je hodanje. Mišići će biti aktivni i pomoći će guranju krvi kroz vene. Naročito, ako provodite puno vremena sedeći na poslu ili u toku dana ili stojite u mestu dugo, dobro je da napravite pauzu u šetnji.

Poboljšaćete rad vaših creva

Ne ležite na kauču ispred televizora nakon obroka. Idite u šetnju – vežbanje će vam pomoći da pokrenete vaš probavni sistem, a takođe će olakšati proizvodnju digestivnih enzima.

Tako će kratka šetnja odlično uticati na vašu probavu, ukloniće zatvor i vaše blagostanje će definitivno porasti za najmanje nekoliko nivoa.

Bićete mnogo opušteniji

Šetnja vas opušta. Bilo da ste krenuli u istraživanje gradskih ulica, obližnje livade ili šume. Jer hodanje znači posvetiti sebi malo vremena. Zbog toga je to idealna fizička i mentalna vežba za sve koji iza sebe imaju stresan dan.

šetnja pola sata dnevno

Probudićete kreativnost

Kombinacija pokreta i svežeg vazduha najbolja je za buđenje kreativnosti. Dakle, obujte patike i krenite u prirodu. To možete učiniti kad god osetite da su vam misli preplavljene. Kada se vratite kući, rešenja će se bukvalno naći.

Dobićete dodatni zamah

I možda pokušati nešto više. Posle nekoliko nedelja, polusatna šetnja će vam se činiti kao mala grickalica, trebat će vam novi izazov. Uključite neko brdo ili stepenice.

planovi za trčanje