blank
Connect with us

Hi, what are you looking for?

Trening

7 savršenih trkačkih ciljeva koji će vam pomoći da trčite brže, duže i bolje

Bez obzira da li trčite ceo život ili ste tek  počeli, kada zacrtate cilj, teško da možete da pogrešite. Naravno, neka cilj bude razuman, ili bolje – da bude dovoljan izazov da biste trenirali jače i bolje, a ne toliko težak da ne možete da ga ostvarite.

Cilj #1: x kilometara

Možda imate cilj da svaki put kada trčite, to bude na 2, 5, 10… kilometara. Koliko god daleko da izaberete da trčite, krenite sa izvodljivim rastojanjem, a onda postepeno povećavajte.

Cilj #2: Vreme

Ako upravo počinjete, postavite cilj od recimo 5 minuta. Što češće budete trčali i povećavali svoju izdržljivost, povećavaćete i vreme trčanja.

Cilj #3: Tempo

Za neke ljude, brzina je jako važna. Možete sebi postaviti izazov da trčite brže konstantnom brzinom.

Cilj #4: Sagorevam kalorije

Ako trčanjem želite da skinete kilograme, ne bi bilo loše da izmerite koliko kalorija sagorite tokom svakog treninga. Postavite cilj da pri svakom treningu potrošite određeni broj kalorija. Nike + iPod koji funkcioniše sa IPod Nano uređajem, vam može reći koliko ste kalorija sagoreli. Neki pedometri vam takođe mogu dati ovakav infor, kao i merači pulsa.

Cilj #5: Puls

Možda vam je cilj da popravite stanje vašeg srca i cirkulacije. Preporučljivo je da nabavite pulsmetar da biste znali koliko vaše srce brzo radi.

Cilj #6: Hoću da trčim češće

Ako imate trkački režim koji uključuje trčanje jednom nedeljno, svakako bi bilo dobro da to bude učestalije, 2-4 puta nedeljno. Postarajte se samo da treninge umetnete u vaš nedeljni raspored.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Cilj #7: Hoću da se spremim za trku

Ove godine postavljam cilj da trčim trku od 5km. Postoji mnoštvo trka, polumaratona i maratona, potrebno je samo da budete obavešteni šta se dešava u vašem gradu ili regionu i pronađite trku koja vam odgovara.

Jednom kada postavite cilj, onda ga i ostvarite, postarajte se i da ga proslavite na zdrav način. Kupite sebi novi sportski grudnjak ili novi muzički plejer za trčanje. Osetićete se mnogo bolje sami sa sobom kada na još neki način podržite svoj aktivni način života.

3 Comments

3 Comments

  1. Željko Pavlović

    30.04.2013 at 15:25

    Prosto i jednostavno kao i svaka istina. Opet ja navodim svoj primer ( dosadio bogu i narodu ), ali čisto da se nadovežem na Urošev tekst. Mala je verovatnoća da bih bio sad fizički spreman da nisam zacrtao da istrčim polumaraton sad 21. 04. u Beogradu. U to ime sam se pripremao 13 nedelja po planu za napredne početnike, to da se motivišem, da ne odustanem. Pokazalo se kao dobro i istrčao sam polumaraton ušće i beogradski.

    Uroš je naveo nekoliko dostižnih ciljeva, koje svako može da ostvari pa napred.

Uključi se u diskusiju

Povezani članci