Da li ste i vi u nedoumici da li i šta jesti pre trčanja? Znate da ćete danas ići na trening i želite da isplanirate najbolji obrok pre trčanja? Evo odgovora na jedno od najčešćih pitanja koje početnici u trčanju postavljaju.

Hrana koja se preporučuje 3-4 h pre treninga

  1. Musli sa jogurtom (ovsene pahuljice, sveže voće, nekoliko badema ili lešnika)
  2. Kaša od ovsenih pahuljica sa žutim šećerom, bademima i obranim mlekom
  3. Mladi sir, puter, tostiran hleb od celog zrna žitarica (2 parčeta) i sveže voće (pola šolje)
  4. Swiss sendvič

Swiss sendvič za sve koji trče

Swiss sendvič se pravi malo drugačije nego što smo mi navikli. Pošto ćemo u sendvič stavljati sveže povrće potreban nam je dresing koji se pravi od:

  • 1 kašike maslinovog ulja
  • malo limunovog soka
  • usitnjenog bosiljka
  • svežeg origana
  • vlašca
  • soli i bibera.

Na hleb od celog zrna žita, stavi se parče tanko isečenih ćurećih ili pilećih grudi (pečenih u rerni ), zatim se doda komad feta sira ( ili tanak list kačkavalja), kolut paradajza i listovi svežeg dobro opranog spanaća na koje stavimo jednu kašiku dresinga. Naravno sendič možete jesti i bez mesa.

Niskokalorični topli sendvič sa tunjevinom

Sendvič zapecite u rerni.

Topli sendvič sa tunom napravite tako što pomešate tunjevinu 1/3 konzerve ( komadi u salamuri) sa vlašcem, 2 kašike pavlake (15 % mm), iseckanim peršunom, dodajte so i biber.

Sve to rasporedite na 3 parčeta hleba od celog zrna žita.

Dodajte na svako parče hleba po kolut paradajza i po jedan tanak komad kačkavalja. Zapecite u rerni.

Hrana koja se preporučuje 30-60 min pre treninga

Šta vi jedete pre trčanja? Ostavite vaš predlog i slobodno postavite pitanje u komentaru!

Izvor: SCAN ( Sports, Cardiovascular, and Wellness Nutrition – registered dietitians RDs), 2009