food_photography_serbia_chia_seeds-10

Dvojac koji obećava dobru energiju i puno vitamina, minerala, vlakana, omega 3 kiselina, proteina i uf, još svega i to samo dobroga.

Čia semenke su zaista carice što se tiče zdravlja. Jesu malo skuplje na prvu loptu ali dnevno vam je dovoljna i jedna kašika tako da zaista traju. Potpuno su neutralnog ukusa i možete ih staviti u smutije, ovsene kašice, čorbe ma svuda.

Japanska jabuka je sada u sezoni. Predivne boje i blagog ukusa, takođe je veoma zdrava. Iskoristite je.

Untitled-1

Puding od čia semenki i japanske jabuke

Za 3 osobe:

  • 1 konzerva kokosovog mleka (odlično i vrlo ekonomično kokosovo mleko imate u Tempu)
  • 2 zrelije japanske jabuke
  • 6 kašika čia semenki
  • 50g pečenih lešnika (sitnoseckani)
  • Cimet po želji
  • Javorov ili agavin sirup za slađenje (ako niste vegan, možete staviti med)

Priprema:

  • Japansku jabuku oljuštite, izgnječite sa viljuškom i pomešajte sa cimetom.
  • U činiji pomešajte kokosovo mleko i čia semenke. Zasladite po želji.
  • Teglice napunite sa mešavinom čie i kokosovog mleka. Prekrijte od gore sa japanskom jabukom i pospite sa pečenim lešnicima. Zatvorite sa poklopcem i ostavite u frižideru sat/dva. Ili samo ponesite sa sobom. Čia semenke ne moraju da odstoje u frižideru da bi nabubrile.

Umesto japanski jabuka možete koristiti i neko drugo voće.

Prijatno!