Ukoliko ste i pored standardnog režima zagrevanje – trening – rastezanje i dalje pomalo ukočeni i osećate težinu u hodu  – to je zbog toga što vam se napor vremenom taloži na određenim mestima u telu.

Svakako da je sa vremena na vreme dobra masaža neophodna, ali sličan efekat možete postići i određenim joga setovima. Joga za trkače je koncept koji podrazumeva izbor tradicionalnih asana koje u najvećoj meri targetiraju grupe mišića koje su trkačima najangažovanije i na pravi način ih opuštaju.

Naravno, na netu ima raznih ali ovo je set uz koji se mi opuštamo i od srca ga preporučujemo svima (engleski jezik je u pitanju ali dovoljno je i gledati).

Joga za trkače

Pored ovog blagog seta koji je sjajan posle da se uradi posle trčanja, ovde možete da vidite i neke od ključnih elemenata trkačkog rastezanja:

Trkački iskorak

Ova poza je idealna za sitezanje kvadricepsa, i iliopsoasa – mišića koji pregiba kuk, a koji trkači hronično zapostavljaju. Ovaj mali mišić nam je inače stegnut tokom dana od sedenja na poslu, kolima, prevozu a dodatno ga aktiviramo pri trčanju.

Golub poza

Ništa vam neće otpustiti pritisak nataložen u kukovima poput ove poze, naučite da je radite pravilno i praktikujte svaki dan. Telo će vam biti zahvalno!