Sa Trčanjem.rs na Ljubljanski maraton

Trčanje rs. i ove godine organizuje odlazak na Ljubljanski maraton. Ova akcija pod nazivom “Moj prvi polumaraton – Ljubljana 2011” je deo konstantne kampanje koju Trčanje.rs vodi a koja ima za cilj promociju trčanja, trkačkog turizma i aktivnih i zdravih životnih stilova.

Prošle godine nas je bilo tridesetak u Ljubljani i svi smo se odlično proveli, pobedili stazu i sebe. Ove godine želimo da dodatno omasovimo trkački pokret akcijom koja počinje ovim člankom dok će Veliko finale imati 23. oktobra 2011. na cilju Ljubljanskog maratona.

[cf]iframe[/cf]

16 nedelja priprema – zašto? kako? koliko?

Želja nam je da se što veći broj Vas koji ranije nikada niste trčali trke u narednih 16 nedelja pripremite da istrčite svoj prvi poulmaraton. Ne mora to bita Ljubljana, u to vreme će jesenja sezona maratona i polumaratona biti u jeku, tako da možete da birate.

U narednih 16 nedelja ćemo objavljivati program trčanja za početnike. Program je koncipiran tako da vas polako uvodi u formu, korak po korak. Dok će vas kumulativni efekat 63 treninga za četiri meseca uvesti u takvu formu da ćete bez problema istrčati Vaš prvi polumaraton. Program je jednostavan i prilagođen svakome. Pored jasno definisane kilometraže koja treba da se pretrči, brzinu trčanja doziraćete prema svojim sposobnostima. Postoje tri brzine trčanja u ovom programu:

  • Lagano trčanje – sporo trčanje pri kome bez problema možete da pričate
  • Srednje trčanje – trčanje kod koga je puls malo povišen, već vam je teže da pričate, ali još uvek niste zadihani
  • Brzo trčanje – trčanje kod koga ste zadihani, polako počinjete da osećate stezanje u mišićima nogu, ovo ne treba da bude sprint već brzina 80% od maksimuma

Dodatna motivacija i napredni programi trčanja

Svake nedelje (dan u sedmici) će izlaziti nedeljni program za sledćih sedam dana. Iskoristite priliku i pripremite sa za svoj prvi polumaraton. Ako više volite da trčite u društu dođite na treninge kluba Trčanje .rs. U RRC Trčanje.rs se pored početnih programa rade i programi za naprednije trkače i trkačice. Tako da ako želite da istrčite svoj prvi polumaraton ili maraton, da oborite lični rekord ili samo želite da vam treninzi trčanja budu interesantniji klub Trčanje.rs je pravo mesto za vas.

Moj prvi polumaraton – Ljubljana 2011 #1

I nedelja 
Utorak4 X 500m lagano. Pauza između intervala je 3 minuta
Četvrtak2km lagano + 1km lagano. Pauza između intervala je 3 minuta
Petak3km lagano
Nedelja4km lagano

Srećno!

Komentari