Komisija za planinarski treking Planinarskog saveza Vojvodine poziva sve zainteresovane klubove i pojedince na planinarsko-sportsku manifestaciju 2. kolo Vojvođanske treking lige
Organizatori:
- Komisija za planinarski treking Planinarskog saveza Vojvodine
- Vršački atletski klub 1926
- PSD Poštar Novi Sad
- Crveni krst Vršac
2. kolo Vojvođanske treking lige – raspis trke
Datum održavanja trke: subota 18. mart 2023.
Mesto održavanja: Vršačke planine
Start / cilj: Dom Crvenog krsta Vršca
Program:
07:00 – 09:30 Prijava učesnika
09:45 Svečano otvaranje
10:00 Start takmičenja
18:00 Završetak manifestacije (vremenski limit najduže staze)
2. kolo Vojvođanske treking lige 2023. – Staze:
Mala staza:
- dužina 16,6 km;
- uspon 729 m;
- vremenski limit 5 sati i 30 min.;
- broj bodova 39
- Trasa: start-KT1-KT3-KT7-KT8-cilj
Srednja staza:
- dužina 26,4 km;
- uspon 1216 m;
- vremenski limit 7 sati i 30 min.;
- broj bodova 64
- Trasa: start-KT1-KT2-KT3-KT4-KT5-KT7-KT8-cilj
Velika staza:
- dužina 31,0 km;
- uspon 1525 m;
- vremenski limit 8 sati i 00 min.;
- broj bodova 77
- Trasa: Start – KT1 – KT2 – KT3 – KT4 – KT5 – KT6 – Revizija – KT7 – KT8 – Cilj
Napomena: KT2 Đakov vrh i Revizija su bez posade, tako da učesnici moraju sami da perforiraju svoje takmičarske kartone.
Prijava za 2.kolo Vojvođanske treking lige 2023.
Rok: petak 17.3.2023. do 12:00 časova.
Trekovi i mapa
Napomena: Popunjen i potpisan prijavni obrazac, za nove takmičare, se može poslati i putem mejla na adresu: vtl.direktor@gmail.com
Prednost prilikom preuzimanja startnog materijala će imati ekipe i pojedinci koji su izvršili prijavljivanje elektronskim putem.
Kotizacija:
Za unapred prijavljene učesnike elektronskim putem, kotizacija iznosi 500 din. Kotizacije su oslobođeni takmičari do 18 godina starosti (rođeni 2005. i mlađi). Prilikom prijave posebno naznačiti takmičare koji su oslobođeni plaćanja kotizacije. Za takmičare koji se prijavljuju na dan takmičenja, na startnom mestu, u periodu od 07:00 – 09:30, kotizacija je 800 din.
Svaki takmičar dobija mapu staza na učesničkom kartonu, koji overava na kontrolnim tačkama i reviziji.
Nagrade:
Svi učesnici, koji prođu jednu od tri ponuđene staze, dobijaju finišerski bedž, a posebno će se nagraditi medaljama, po troje prvoplasiranih u kategorijama:
- juniori, mala i srednjastaza,
- juniorke, mala i srednjastaza,
- seniori, za sve tri staze,
- seniorke, za sve tri staze,
- veterani, za sve tri staze,
- veteranke, za sve tri staze.
Medalje se dodeljuju prema pristizanju dovoljnog broja takmičara i učesnika, okvirno: mala staza u 14:00, srednja staza u 15:00 i velika staza u 16:00 časova.
Napomene:
- Teren je ocedit i u slučaju kiše stvara se mala količina blata, na retkim mestima. ∙ Svi takmičari učestvuju na sopstvenu odgovornost u odnosu na svoje psihofizičke sposobnosti i zdravstveno stanje.
- Preporuka organizatora za sve učesnike, a posebno one koji izaberu najdužu stazu, je da ponesu čeonu ili neku drugu lampu, zbog mogućnosti da obdanica prođe pre nego što stignete na cilj.
- Svaki učesnik je dužan da se pridržava Pravilnika o takmičenju u planinarskom trekingu, mera zaštite, planinarske etike i uputstava organizatora. ∙ Smeće ne bacajte u prirodu već ga nosite sa sobom i odložite na mesta koja su predviđena za tu svrhu. Čuvajte prirodu i budite ekološki savesni i odgovorni. ∙ Nosite svoje posude za vodu. Na okrepnim mestima neće biti vode u flašicama, već možete dolivati u sopstvene iz balona.
- Okrepe će biti na 7 pozicija (mapa), na Velikoj poljani (KT5) samo za one koji se vraćaju velikom stazom sa Guduričkog vrha, na Trouglu (KT7) samo za malu stazu, a kod Šumareve kuće (KT8) u povratku sa sve tri staze.
Obrok na cilju: Planinarski pasulj, kupus salata i hleb po ceni od 500 din, u restoranu CKV, gde će biti i pića po izboru. Bonovi će se kupovati na prijavnom mestu takmičenja.
Smeštaj:
Ko želi da dođe dan pre takmičenja, moguće re rezervisati noćenje u objektu Doma Crvenog krsta na telefon 013.838.656 ili 069.58.67.949 (Suzana Cvetanović) ili putem mejla crvenikrstodmaraliste@gmail.com, po ceni od 1.000 din.
Dom je obezbedio najbolje uslove i za rad administrativnog dela organizacije, prostor za presvlačenje i ostavljanje stvari, toalete i restoran.
Dolazak do startnog mesta:
Od centra Vršca do Doma Crvenog krsta se dolazi ulicom Dimitrija Tucovića, pa putem za selo Mesić, do skretanja u levo za Vršački breg (oko 1,5 km od izlaza iz grada).
Autobusi i kombi vozila, po izlasku putnika kod Doma Crvenog krsta, moraju se obavezno vratiti do velikog parkinga, na platou kod kafane „Slaviša“, na oko 2,1 km pre Doma Crvenog krsta, a automobile možete ostaviti na parkingu kod Info-centra TOV, koji je oko 800 m pre Doma Crvenog krsta, ili drugde.
Malo parkiralište kod samog doma je samo za vozila organizatora događaja.
Osoba za kontakt (Direktor VTL):
Malešević Nenad 060.399.4795 (posle 16 časova svakog radnog dana),
e-mail: vtl.direktor@gmail.com,
messenger: facebook profil Malešević Nenad
Mapa dolaska iz Vršca do odmarališta Crvenog krsta