Trcanje.rs

  • Komsija

    Uglavnom sve ovo praktikujem,ali mi je veliki porok KAFA,pa jel mora da se izbaci ili …. kako deluje na organizam ?

  • Zoran

    sta da radim ako mi organizam “trazi slatko”. to mi se desava konstantno :(

  • nion

    pa uzmi malo,ili 2kasike meda…

  • Milijana

    odlican tekst,bas ovako nesto sam ja pocela nedavno jer sam videla da od dijeta nema nista,ali promeniti nacin zivota jeste tesko ali je i korisno

  • Slavko

    Iz iskustva u poslu, shvatio sam da treba izbegavati “bele smrti”…secer,belo brasno,so itd a inace u gore tekstu se upravo nalaze u namirnice za koje se preporucuju da se smanje koliko god je moguce.

  • Pingback: ''Nemam vremena za trčanje''

  • Kg

    Vec nekoliko dana pratkikujem ovako recite mi da li je OK? :
    Dorucak:
    - 1 tanak list kackavalja
    - 1 kuvano jaje
    - jedan-dva listice sunke/pileca prsa
    - malo parce fete
    - espreso sa mlekom bez secera.
    Rucak:
    - Obavezno salata (paradajz,krastavac,paprika ili kupus)
    - Jedno parce mesa od 50-80 grama ( pilece belo na zaru ili vesalica)
    - Espreso sa vrlo malo secera
    Hleb ne koristim,slatkise nikako, veceru preskacem eventualno ako bas ogladnim pojedem jednu jabuku.
    Gazirano izbaceno,ponekad popijem casu djusa.

  • nion

    greska treba imati secera ali vocnog za uzinu(2uzine ti fale)i voda

  • Kg

    Pijem 2-2,5l vode dnevno. A zasto kazes da je greska? Nece dati rezultate ili iz zdravstvenih razloga?

  • nion

    pa mora malo secara da se unese a ishrana ne treba da bude jednolicna

  • Kg

    Slazem se,a sto se izbora hrane tice,naveo sam samo danasnji dan. u principu ja i nisam gojazan 178cm 79kg nego eto cisto malo da se stanjim ide leto :)

  • nion

    moras malo da ubacis i UH(hidrata)

  • Komsinica

    Kafa ne goji, pa je samim tim ne morate izbaciti iz ishrane, samo sto morate da je pijete bez secera. :)

  • Lothario

    Vrlo zanimljivi prijedlozi i podaci ali me interesuje šta mislite o metodi koju predlaže Timothy Ferriss u svojoj knjizi četverosatno tijelo? On predlaže dijetu sporih ugljikohidrata pa ćak u prvom dijelu izbacivanje voća kako bi tijelo izgubilo ovisnost o šećeru, a nakon toga lagano uvođenje voća. Ako je neko čitao knjigu volio bih da prokomentariše u odnosu na ovaj tekst. Ja sam probao njegov metod i imam dobre rezultate.

  • Lana

    Ja sam npr. alergicna na med…A i nije dobro skroz izbaciti secer, pogtovo ako se neredovno jede, onda secer naglo pada, sto naravno nije dobro za organizam…

  • doktor

    prava dijeta vam je sledece:jedite sta god vam se jede pijte sta vam se pije ALI u umjerenim kolicinama,onda u nedelju dana tri dana nek vam bude FIZICKA AKTIVNOST al da se dobro preznojite, hodajte sto vise svaki dan izbjegavajte automobile koristite biciklo,zaboravite da kasno vecerate i nikad necete imati visak kilograma nikad to vam ja garantujem,sve naj naj vam zelim

Više o temi: Ishrana za trčanje

dijeta Dijeta

Life Active / pre 1 nedelje / jedan komentar

Koja je dijeta efikasnija?

POST RUN Ishrana za trčanje

Tijana Popadić / pre 2 nedelje / 10 komentara

Brzi fixevi posle napornih treninga

roze smuti Ishrana za trčanje

Tijana Popadić / pre 3 nedelje / 4 komentara

Zašto je smuti najbolji trkački drug?

maki rolnice Ishrana za trčanje

Tijana Popadić / pre 4 nedelje / nema komentara

Motivišemo vas da jedete zdravo – uvek i svuda + poklon vaučeri

Untitled-1 Ishrana za trčanje

Kuvarica Lalica / pre 4 nedelje / nema komentara

Energetske korpice za dobro jutro

Healthy-Eating-101bu-500x312 Ishrana za trčanje

Jovana Srejić / pre 1 meseca / 3 komentara

Šta jesti posle trčanja?