Trcanje.rs

  • Komsija

    Uglavnom sve ovo praktikujem,ali mi je veliki porok KAFA,pa jel mora da se izbaci ili …. kako deluje na organizam ?

  • Zoran

    sta da radim ako mi organizam “trazi slatko”. to mi se desava konstantno :(

  • nion

    pa uzmi malo,ili 2kasike meda…

  • Milijana

    odlican tekst,bas ovako nesto sam ja pocela nedavno jer sam videla da od dijeta nema nista,ali promeniti nacin zivota jeste tesko ali je i korisno

  • Slavko

    Iz iskustva u poslu, shvatio sam da treba izbegavati “bele smrti”…secer,belo brasno,so itd a inace u gore tekstu se upravo nalaze u namirnice za koje se preporucuju da se smanje koliko god je moguce.

  • Pingback: ''Nemam vremena za trčanje''

  • Kg

    Vec nekoliko dana pratkikujem ovako recite mi da li je OK? :
    Dorucak:
    – 1 tanak list kackavalja
    – 1 kuvano jaje
    – jedan-dva listice sunke/pileca prsa
    – malo parce fete
    – espreso sa mlekom bez secera.
    Rucak:
    – Obavezno salata (paradajz,krastavac,paprika ili kupus)
    – Jedno parce mesa od 50-80 grama ( pilece belo na zaru ili vesalica)
    – Espreso sa vrlo malo secera
    Hleb ne koristim,slatkise nikako, veceru preskacem eventualno ako bas ogladnim pojedem jednu jabuku.
    Gazirano izbaceno,ponekad popijem casu djusa.

  • nion

    greska treba imati secera ali vocnog za uzinu(2uzine ti fale)i voda

  • Kg

    Pijem 2-2,5l vode dnevno. A zasto kazes da je greska? Nece dati rezultate ili iz zdravstvenih razloga?

  • nion

    pa mora malo secara da se unese a ishrana ne treba da bude jednolicna

  • Kg

    Slazem se,a sto se izbora hrane tice,naveo sam samo danasnji dan. u principu ja i nisam gojazan 178cm 79kg nego eto cisto malo da se stanjim ide leto :)

  • nion

    moras malo da ubacis i UH(hidrata)

  • Komsinica

    Kafa ne goji, pa je samim tim ne morate izbaciti iz ishrane, samo sto morate da je pijete bez secera. :)

  • Lothario

    Vrlo zanimljivi prijedlozi i podaci ali me interesuje šta mislite o metodi koju predlaže Timothy Ferriss u svojoj knjizi četverosatno tijelo? On predlaže dijetu sporih ugljikohidrata pa ćak u prvom dijelu izbacivanje voća kako bi tijelo izgubilo ovisnost o šećeru, a nakon toga lagano uvođenje voća. Ako je neko čitao knjigu volio bih da prokomentariše u odnosu na ovaj tekst. Ja sam probao njegov metod i imam dobre rezultate.

  • Lana

    Ja sam npr. alergicna na med…A i nije dobro skroz izbaciti secer, pogtovo ako se neredovno jede, onda secer naglo pada, sto naravno nije dobro za organizam…

  • doktor

    prava dijeta vam je sledece:jedite sta god vam se jede pijte sta vam se pije ALI u umjerenim kolicinama,onda u nedelju dana tri dana nek vam bude FIZICKA AKTIVNOST al da se dobro preznojite, hodajte sto vise svaki dan izbjegavajte automobile koristite biciklo,zaboravite da kasno vecerate i nikad necete imati visak kilograma nikad to vam ja garantujem,sve naj naj vam zelim

  • aleksandra

    Da li goje palacinke ,pica i burek?S obzirom na to da idem ujutru u skolu pa to jedem

  • zeljko

    sve je ok. samo ako moze konkretnije. sta za dorucac , sta za rucak i sta za veceru…i sta id pica je najlorisnije rdcimo npr. koje vino. unapred hvala

  • Tama Ra

    Hej, Željko. Ovde imaš neke dodatne savete: http://www.trcanje.rs/ishrana/izbor-namirnica-za-mrsavljenje/. Postoji baš mnogo pristupa i ideja o ishrani. Ja neću da tvrdim da je ovaj pravi, ti proceni da li ti prija. Možeš da pokušaš hrono princip ishrane – doručak: sve osim slatkiša; ručak: mešaš biljne i životinjske proteine, velika salata; užina: voće (između 16 i 18h); večera: izabereš – ili životinjski ili biljni proteini, velika salata. Bez grickanja između obroka, koje bi trbalo da rasporediš na neka četiri sata. Od pomoći? :)

Više o temi: Ishrana za trčanje

Upomoć! Dijeta

Tijana Popadić / pre 3 dana / 5 komentara

Kada stomak ima svoju ličnost – kako smanjiti nadutost?

pu erh caj Blog

Maja Živkov / pre 2 meseca / 4 komentara

Mali trkački ritual – Pu erh čaj

imunitet Ishrana za trčanje

Ognjen Stojanović / pre 3 meseca / 11 komentara

Jačanje imuniteta

obrok posle treninga Recepti

Tijana Popadić / pre 4 meseca / 5 komentara

Najbolje u oktobru: Obrok posle treninga – punjena banana!

lubenica Ishrana za trčanje

Ivan Tovilović / pre 5 meseci / 11 komentara

Najbolje u februaru: Super 8 – osam namirnica protiv umora

trcanje ujutro Ishrana za trčanje

Aleksandar Manić / pre 5 meseci / 60 komentara

Najbolje u januaru: Trčanje ujutro – na prazan stomak?