Connect with us

Hi, what are you looking for?

* Naslovna

Postavite fitnes cilj koji odgovara vama i izbegnite ove 3 greške

fitnes cilj

Ne čekajte savršeni trenutak, savršeni dan ili mesec, razmislite danas i odlučite kako ćete se posvetiti novim stvarima, koji je pravi fitnes cilj za vas i šta to znači za vaše zdravlje i kondiciju.

Pomozite sebi na putu ka uspehu i izbegnite 3 najčešće greške u postavljanju fitnes ciljeva uz savete trenera Škole trčanja Beogradskog trkačkog kluba.

fitnes cilj
Vreme je da krenete sad, ali budite realni u postavljanju svog fitnes cilja. Malim koracima stižete do uspeha. Foto: JMBG.rs

Greška #1: Svoje telo doživljavate kao neprijatelja

Kada krenete u novi plan vežbanja i dijete, od svog tela zahtevate ogromnu količinu novih stvari. To uglavnom znači puno vežbanja, biti pod stresom sve vreme, ne jesti kao obično i nedovoljno spavati jer pokušavate da uklopite sve u svoje već zgusnite rasporede.

Pošto se toliko trudite, ne možete da razumete zašto vaši napori ne daju rezultate koje želite.

Ako zamislite da je vaše telo poput nezadovoljnog radnika, ono je izgorelo i potplaćeno. Nije ni čudo što vaše telo ne radi ono što očekujete od njega. Nije vas briga za njega, a pored toga, sve vreme mu zapovedate.

Žudnja za hranom, umor i tehnika koja se jednostavno ne naginje u pravom smeru znaci su da se vaše telo opire.

Greška #2: Koristite društvene mreže da biste postavili svoj fitnes cilj

Društvene mreže postale su veliki deo sveta sporta i zdravlja. Ali u isto vreme mreže takođe vam na prijateljski način sugerišu kako vaše telo treba da izgleda.

Čak i pre nego što postanete svesni, počinjete da radite određene vežbe samo zato što biste želeli da izgledate kao osoba koja ih je dizajnirala. Međutim, ponekad krenete u režim treninga i ishrane poznatog influensera

Advertisement. Scroll to continue reading.
blank

To je slično situaciji u kojoj gledate video u kome Gordon Ramsey pravi super ukusnu i lepu hranu, samo što je vama dostupno samo polovina sastojaka, nemate baš tako dobar nož, posuđe i kuhinja vam je dosta manja. Ako jedete istu hranu i vežbate na isti način kao neko sa društvenih mreža, to ne znači da ćete postići i iste rezultate.

Posebno obratite pažnju na to da su fitnes influenseri ljudi koji se jako dugo i profesionalno bave treningom. Vi ste na početku i ne možete da očekujete isti rezultat u kratkom vremenskom periodu.

Kada tražite odgovore koji nisu vezani za vas, gubite izbor. Stoga se ne obraćajte društvenim mrežama za savet u vezi sa svojim telom. Znate šta je vašem telu potrebno.

Greška #3: Odabir ciljeva koji za vas trenutno nemaju smisla

Mnogi ljudi se rešavaju za postavljanje ciljeva u fitnesu u stilu „krenimo!“, A zatim prave brze i drastične promene.

Drže ih se nekoliko nedelja, iako je teško jer je njihov režim tako ekstreman. Pre ili kasnije, međutim, ne uspevaju.

Zbog toga je faza planiranja postavljanja ciljeva toliko važna. Ovo je ono sa čime ćete uspeti.

Početni plan za trčanje do 5km

Dizajniran je i testiran od strane hiljade polaznika škole trčanja. U sklopu programa je trening trčanja, koji započinje treninzima na kojima malo hodate malo trčite, pa postepeno povećavate distance trčanja.

Uz to tu su i lagane vežbe snage koje imaju za cilj da ojačaju vaš trup i ekstremitete, sve ono što vam koristi pri kretanju.

Advertisement. Scroll to continue reading.
blank

Prevashodni cilj ovog plana je da počnete da se krećete i od pasivne osobe, postanete rekreativac. Ipak, ukoliko uz ovaj trening povedete malo pažnje o ishrani, rezultat će biti i mršavljenje.

Click to comment

Uključi se u diskusiju

Povezani članci