Bundeva, omiljena dekoracija za Noć veštica, slatka u pitama i pečena u rerni i hm, i tu se lista završava. To ćemo da promenimo jer razloga je previše da se ograničimo samo na desert i dekoraciju.

Bundeva je dostupna tokom jeseni i zime. Cena joj je povoljna i jako je zdrava.

Bundeva je veoma bogata vitaminima, antioksidansima i sadrži samo 26 kalorija za 100 grama.

U bundevi nema nikakvih zasićenih masti, nema holesterola ali zato vlakana, minerala i ostale ekipe na pretek. Bundeva je posebno bogata vitaminom A, C i E.

Neću vas daviti detaljima, shvatili ste o čemu se radi.

Bundevu u ruke i ispecite sebi jedan odličan ručak. Ili večeru!

Bundeva pečena u rerni

Sastojci:

  • bundeva
  • ljubičasti luk
  • komorač
  • paprika
  • beli luk
  • krompir
  • ulje
  • so, biber

Priprema:

Bundevu oljuštite i isecite na manje režnjeve. Debljina režnjeva ne treba da bude veća od 2-3 cm.

Luk isecite na krugove a komorač takođe na režnjeve. Papriku možete iseći na trougliće, ali vodite računa da budu isečeni na približno istu veličinu.

Beli luk nemojte da ljuštite već samo blago pritisnite na radnu površinu, da se ljuska malo odvoji od čena.

Krompir isecite na komade slične režnjevima bundeve.

Svo povrće pomešajte u jednoj većoj činiji pa izručite u tepsiju. Nauljite po želji, posolite i pobiberite.

Pecite u rerni na temperaturi od 200°C 45 minuta do 1h odnosno dok krompir nije u potpunosti pečen.

Nekoliko puta u toku pečenja promešajte kako bi se sve što ravnomernije ispeklo.

Pre služenja beli luk istisnite iz ljuske i promešajte kako bi se što bolje rasporedio po svom povrću.

Služite toplo, kao prilog ili kao glavno jelo uz neku hrskavu salatu.

U ovom jelu možete da kombinujete razne vrste povrća sa bundevom. Najpogodnija je bundeva puterica mada možete koristiti i druge sorte.