Koliko puta vam se desilo da zaboravite neki važan komad opreme na vaš trening? I šta onda? Nervoza, pa ono: “Koliko sam glup/a, jeee?!”.  Da vam se ovo ne bi više dešavalo evo spiska potrebne opreme za teretanu koju možete okačiti na vidno mesto. Pogledajte i sipisak opreme za putovanje na trku.

torba za tereatanu

Osnovna oprema za teretanu

Osnovna oprema za teretanu zavisi kako od same teretane, te od ciljeva treninga i potreba samog trkača. Evo jedne proširene liste potrebnih stvari:

  1. Čiste sportske patike
  2. Majica (po mogućstvu funkcionalna, pamuk je očajan za sport)
  3. Gaće
  4. Šorc / Trenerka
  5. Čarape
  6. Članska karta
  7. Žene: sportski grudnjak
  8. Rukavice za vežbanje ili sunđeri
  9. MP3 (telefon) + slušalice
  10. Trening program na papiru ili na telefonu

Prehrana tokom i posle treninga

  1. Voda ili sportski napitak
  2. Šejker sa omiljenim prahom (protein, gejner…)
  3. Proteinska štanglica, čokoladica, banana – ako radite duži trening

Higijena

  1. Peškir koji stavljate na sprave i strunjače
  2. Peškir za tuširanje (probajte mikrofiber, manje zauzima mesta a brže se suši)
  3. Papuče
  4. Šampon / Gel za kupanje
  5. Fen
  6. Gel
  7. Pasta za zube / Četkica
  8. Devojke – uvek stavite koju gumicu za kosu više u vaš neseser

Ukoliko idete u saunu

Ukoliko vaša teretana ili sportski centar imaju i saunu, odličan način da se opustite posle treninga, ujedno i da izbacite toksine jeste sauna. Ponesite:

  1. Bademantil ili veći peškir (za plažu) na koji ćete sesti/leći
  2. Dodatni par gaća ili kupaće gaće – u Srbiji se u saunu se ne ide nag

Neke preporuke za trening u teretani

Da bi vam trening u teretani bio uživanje:

  1. Odvojite jednu torbu za trening u teretani (a drugu recimo za trčanje / plivanje)
  2. U ovoj torbi možete držati osnovnu opremu (papuče, prostirku, trening program, neseser za higijenu…)
  3. Osnovni paket opreme koji se pere (majica, šorc, gaće, peškir) možete prati u paketu. Npr. vaša crvena kombinacija je ponedeljak, plava sreda…. Na taj način nećete zaboraviti neki deo opreme.
  4. Smanjite broj stvari koji nosite – izbacite sve što nije neophodno
planovi za trčanje