Trening

Trening i program za trčanje. Koliko puta nedeljno i koliko minuta treba da trčite? Vrste treninga, istezanja, vežbe snage i joga za trčanje.

Beg od vrućine – Banjička šuma, alternativa za vrele dane

Lokacija od ulice Veljka Lukića Kurjaka uz Bulevar JNA do Trošarine. Povezanost prevozom Autobus 47, 48 ili tramvajem 9,10,14 ili busom 42, 78, 18, 39 do Autokomande pa 900m peške uz Bulevar JNA. Dužina staze Staza kroz Banjičku šumu ima oko 2,3- 2,4km, osnovna staza, a kroz šumu se odvajaju i drugi krakovi različitih dužina i nagiba. Veliki krug koji pripada Banjičkoj šumi oivičen Bulevarom JNA, Trošarinom, Crnotrvaskom i putem do SC Banjica ima 1,5km.

11 pravila brzog trčanja

Ako hoćete da uvrstite i brzo trčanje u vaše uobičajne treninge i planove, zapamtite sledeća pravila: Unapredite vaš uobičajni trening: Ako ste trkač početnik, trebate nekoliko meseci (bar 6 meseci) da praktikujete uobičajene spore treninge pre nego što u njih ubacite i brzo trčanje. Prvo morate naučiti da trčite lagodno 30 minuta 3-4 puta nedeljno.