kako ostati fit uz kancelarijski posao.jpg

Ja imam sreću da mi je posao na 5km od kuće, tako da to koristim u pozitivne svrhe, a to je – pješačenje u oba smjera svakodnevno. Koristi su višestruke. Uz uživanja u jutru, šetnja do posla mi postaje sjajan energizer za obaveze koje slijede na poslu, a o benefitima za kondiciju, opšte zdravlje i vitalnost da ne pričam. Uopšte uzimajući u obzir, divno je da znate da činite savršenu stvar za svoj organizam. Uz to obavezno, trčim 2-3 puta nedeljno. Narvno, i tu se povećao score, pa mi je zadnji rezultat bio 7km otrčanih za 55min. Sve se može kad se hoće. Organizacija, plan i disciplina i stalni treninzi i sve se postiže. Povećava se i produktivnost uz trkački, aktivan, zdrav život.

Probudite i nastavite da njegujete trkača u sebi uprkos činjenici da ste vezani za kompjuter i kancelariju 8 časova. Kada ste slobodni, pogledajte i neki od trkačkih stranica, daće vam podstrek, motivaciju i probuditi strast da poslije obaveza, odete na trening, vratite se sebi, dobijete krila i zaboravite obaveze koje su prethodile.

I <3 to run, Runner’s world, Run the edge su neke od stranica koje vam mogu dati sjajnu motivaciju.

A radila sam ja i kada nisam bila trkačica i evo nekih usporedbi, pa vi nemojte

  • imala sam mnoogo manje energije,
  • poslije posla sam spavala bar tri puta nedeljno, a sada TRENIRAM bar tri puta.
  • više umora
  • manje produktivnosti.

A sada kao trkačici:

  • dani su raznoliki,
  • umor na poslu savršeno ode treningom after,
  • povećana je kreativnost
  • bolja energija.

Kada ste umorni, najbolje rješenje je otići na stazu. Vratićete se kao novi. Što se ishrane tiče, budite JEDNOSTAVNI. Jer u tome je suština. Nema komplikovanja u ishrani. Domaća, zdrava, neprerađena hrana, kuvana jela, može i slatko nekada. U početku sam pretjerivala sa slatkišima, ali i to se dovelo u red.

Svako jutro se budim uz dvije čaše tople vode sa limunom. Bitno je da se ‘pacing-ujete’ (usklađujete) sa ishranom. Npr. Ako pojedete poslije doručka nesto slatko, nema slatkog i poslije ručka. Ili ako ste imali jak doručak, za ručak nesto laganije pojedite i sl. Ishrana treba biti izbalansirana i raznovrsna.

Ja već 4 mjeseca uspješno održavam istu kilažu, tj.12kg manje i sve bolji izgled uprkos radu, i povećanim obavezama. Jedite dosta kuvanog i naravno…večere nema.:)

I još jedan moj savjet. Budite kreativni u sportu i treninzima. Nemojte da vam svaki trening bude isti. Kombinujte, igrajte se i budite maštoviti. Rezultati su fantastični, verujte mi. Ubacujte treninge snage, biciklo, šetnje a i neke vježbe kod kuće kad je loše vrijeme, dobro će doći. Ne budite lijeni kroz kuću. Uz i niz stepenice, obavezno, mrdajte kukovima dok obavljate rutinske poslove u kuhinji , ne spavajte poslije posla, dijelite hranu, što je najbitnije…ne morate baš cijelu porciju da smažete. Neka vas vodi strast u sportu, kao i strast u življenju.