Dnevne opservacije

Strateško planiranje organizacija u sportu. Sada je vreme da uradite vaš strateški, ali i projektni plan za 2020 [DO#063]

Nema komentara

Da li vaša organizacija ima strateški plan za neki duži niz godina, kao i godišnji projektni plan za sledeću godinu?

Kroz ovaj kreativni proces, tim dolazi do sinhronizacije, zajedničke vizije i novih mogućnosti za poslovanje.

Jednom donet strateški plan traje duži niz godina, a onda se svake godine rade Operativni, tj Godišnji planovi koji uključuju ključne projekte po sektorima.

U BRC, SBR i Trčanje.rs ovo planiranje radimo off-site, a to znači da se izmestimo iz Beograda, kako bismo nesmetano izašli iz okvira koje nam svakodnevnica daje.

Proteklih par godina planiranje smo radili u Mokrin House, a ove godine u hotelu Ramonda na Rtnju.

Konkretan sadržaj plana je u nastavku:

Strateško planiranje 2020

  • Učesnici
  • Materijal za rad
  • Agenda
  • Uvod
  • Svrha rada
  • Principi rada
  • Principi i kultura
  • Očekivanja od planiranja
  • Okruženje
  • Okruženje: Trendovi i tržište 2020-2021-2023
  • Okruženje: Stejkholder analiza
  • Okruženje: Vizija trčanja do 2050
  • Strategija
  • Strategija: Epska dominacija u 7
  • Strategija: SWOT 2020
  • Strategija: Da sam konkurencija
  • Strategija: Portfolio proizvoda – Bostonska matrica
  • Tim
  • Tim: Feedback + granica rasta sa ovim timom
  • Tim: Lični ciljevi + Coaching plan za proširenje granica
  • Tim: If money is not a problem
  • Tim: Oranizaciona šema sada i šema grupe
  • Keš
  • Keš: Prezentacije BRC + SBR + Trčanje.rs
  • Keš: Vlasnička struktura i DOO
  • Egzekucija
  • Egezukcija: Čekiraj Ciljevi 2019
  • Egezkucija: Čekiraj urađeno “Zadaci 2019”
  • Egzekucija: Ključni projekti 2020

Metod rada je radioničarski, a sadržaj planiranje se prostire u 5 ključne celine:

Okruženje

U ovom segmentu radimo nekoliko celina koje nas jasno postavljaju u tržište trčanja i šire tržište fitnesa, tj sporta i rekreacije, gde promatramo glavne tredove, kao i organizacije koje imaju uticaja na nas.

Strategija

Ovaj segment se odnosi na naše ključne komptencije, naše proizvode i sve ono što je na nama kako bismo uspešno poslovali u tržištu koje stvaramo.

Tim

Svaki uspeh čine ljudi i duboko verujemo da samo sa rastom tima raste i naš kapacitet da radimo velike stvari. Zato koristimo princip iskrenosti, realnosti i najdbuljeg poverenja među ljudima da čujemo jedni druge, uradimo povratnu informaciju i da se svako obaveže da će u ime tima i posla napredovati na određenim segmentima.

Keš

Kako ne verujemo da neko treba da nam pomogne, keš je važan da bi naši projekti mogli da se realizuje a hiljade ljudi mogli da uživaju u novim i najboljim mogućnostima za trčanje koje mi pružamo. Zato je važno da dobro planiramo finansije.

Egzekucija

Ovaj segment je u stvari analiza 2019 i planiranje za 2020, gde određujemo ko je odgovoran za šta da se desi tokom 2020. godine.

Ukoliko vam je potrebna pomoć za rad na vašem planiranju, pišite mi.

Saveti za profesionalce u trčanju: 3 stvari potrebne za uspeh po predanju Bila Gejtsa [DO#062]
Plan Konferencije za organizatore atletskih trka izvan stadiona pri Serbia marathon-u (subota, 16.11.2019.) [DO#064]

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed