Da li vaša organizacija ima strateški plan za neki duži niz godina, kao i godišnji projektni plan za sledeću godinu?
Kroz ovaj kreativni proces, tim dolazi do sinhronizacije, zajedničke vizije i novih mogućnosti za poslovanje.
Jednom donet strateški plan traje duži niz godina, a onda se svake godine rade Operativni, tj Godišnji planovi koji uključuju ključne projekte po sektorima.
U BRC, SBR i Trčanje.rs ovo planiranje radimo off-site, a to znači da se izmestimo iz Beograda, kako bismo nesmetano izašli iz okvira koje nam svakodnevnica daje.
Proteklih par godina planiranje smo radili u Mokrin House, a ove godine u hotelu Ramonda na Rtnju.
Konkretan sadržaj plana je u nastavku:
Strateško planiranje 2020
- Učesnici
- Materijal za rad
- Agenda
- Uvod
- Svrha rada
- Principi rada
- Principi i kultura
- Očekivanja od planiranja
- Okruženje
- Okruženje: Trendovi i tržište 2020-2021-2023
- Okruženje: Stejkholder analiza
- Okruženje: Vizija trčanja do 2050
- Strategija
- Strategija: Epska dominacija u 7
- Strategija: SWOT 2020
- Strategija: Da sam konkurencija
- Strategija: Portfolio proizvoda – Bostonska matrica
- Tim
- Tim: Feedback + granica rasta sa ovim timom
- Tim: Lični ciljevi + Coaching plan za proširenje granica
- Tim: If money is not a problem
- Tim: Oranizaciona šema sada i šema grupe
- Keš
- Keš: Prezentacije BRC + SBR + Trčanje.rs
- Keš: Vlasnička struktura i DOO
- Egzekucija
- Egezukcija: Čekiraj Ciljevi 2019
- Egezkucija: Čekiraj urađeno “Zadaci 2019”
- Egzekucija: Ključni projekti 2020
Metod rada je radioničarski, a sadržaj planiranje se prostire u 5 ključne celine:
Okruženje
U ovom segmentu radimo nekoliko celina koje nas jasno postavljaju u tržište trčanja i šire tržište fitnesa, tj sporta i rekreacije, gde promatramo glavne tredove, kao i organizacije koje imaju uticaja na nas.
Strategija
Ovaj segment se odnosi na naše ključne komptencije, naše proizvode i sve ono što je na nama kako bismo uspešno poslovali u tržištu koje stvaramo.
Tim
Svaki uspeh čine ljudi i duboko verujemo da samo sa rastom tima raste i naš kapacitet da radimo velike stvari. Zato koristimo princip iskrenosti, realnosti i najdbuljeg poverenja među ljudima da čujemo jedni druge, uradimo povratnu informaciju i da se svako obaveže da će u ime tima i posla napredovati na određenim segmentima.
Keš
Kako ne verujemo da neko treba da nam pomogne, keš je važan da bi naši projekti mogli da se realizuje a hiljade ljudi mogli da uživaju u novim i najboljim mogućnostima za trčanje koje mi pružamo. Zato je važno da dobro planiramo finansije.
Egzekucija
Ovaj segment je u stvari analiza 2019 i planiranje za 2020, gde određujemo ko je odgovoran za šta da se desi tokom 2020. godine.
Ukoliko vam je potrebna pomoć za rad na vašem planiranju, pišite mi.