Dnevne opservacije

Što je vazduh koji udišemo više zagađen, to postajemo manje produktivni, poruka je Global Wellness Institute [DO#060]

Nema komentara

Protekli „Summit of Minds„, koji organizuje „Monthly Barometer“ doneo je praktične pouke za biznise i investitore vezane za teme održivosti i održivog razvoja:

  1. Naplaćivanje određenih prirodnih i društvenih eksternalija će postati stvarnost
  2. Lanci nabavke će se skratiti (hiper lokalizacija i platforme za deljenje će postati omiljene teme)
  3. Održiva zdrava ishrana i „locavorism“ će rasti
  4. Recikliranje i strategije upravljanja otpadom će procvetati

Svi biznisi koji imaju operacije koje dodiruju ove ideje imaće jak vetar u svojim jedrima

Kako zagađenje utiče na produktivnost?

Zagađenje vazduha i način na koji ono utiče, posebno na wellness, biće na čelu ocenjivanja negativnih spoljnih uticaja okruženja.

Dokazi da zagađenje vazduha (posebno čestica ispod 2,5 mikrometra) predstavljaju dugorični rizik za naše zdravlje su dobro poznati i rasprostranjeni.

Ipak, nedavna istraživanja pokazuju da zagrađenje ima i neposredan negativan uticaj i to na našu produktivnost.

Jednostavno rečeno: što više zagađujemo vazduh koji udišemo, manje smo efikasni i sporiji smo.

Da ilustrujem to, nedavno istraživanje sprovedeno u različitim kineskim gradovima zaključuje da produktivnost može opasti za 5–6 procenata u toku zagađenih dana.

Slično tome, trojica ekonomista su pokazala da skromno povećanje čestica dovodi do značajnog pada kognitivnih sposobnosti tokom ispita, sa trajnim posledicama u pogledu prihoda.

Suština: Studija nakon studije pokazuje da zagađenje vazduha smanjuje kognitivni razvoj i tako negativno utiče na produktivnost. Ovo sugeriše da će kvalitet vazduha postati centralno načelo izbora nekretnina i radnog mesta.

Izvorni tekst pronađite ovde.

#MeToo došao i do OCR: Lider najveće nezavisne zajednice Spartan 4-0, Ameer Haroun dobio zabranu nastupa na Spartan trkama [DO#059]
Google kupuje Fitbit. Vrednost kompanije se procenjuje na 2.1 milijardi USD. Šta ovo znači za Garmin i tržište? [DO#061]

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed