Dnevne opservacije

Šta je to WOW („U jbt….“) efekat na našim trkama i trkačkim dešavanjima? Tehnika mapiranja putovanja klijenta vam može pomoći u tome [DO#071]

1 komentar

Sa tehnikom pod nazivom „customer journey“ susretao sam se na ovogodišnjem ERBC, kada je ekipa iz World Marathons (agregator trka) bila domaćin radionice za organizatore trka.

Oni su put trkača u putovanju na trke podelili u sledeće faze:

  • Trkač postaje svestan trke
  • Istražuje o toj trci
  • Registruje se
  • Priprema i planira dolazak
  • Učestvuje
  • Ocenjuje i ostavlja utiske posle trke

Kroz sve ove faze, organizatori imaju tačke dodira sa trkačima i kroz različite kanale mogu da izazovu WOW efekat, nešto neočekivano dobro. Npr. u Ironmanu je sjajna stvar kada ti voditelj pročita tvoje ime i kaže „ŽIKA, YOU ARE AN IRONMAN“.

Sa druge strane mogu da se dese i katastrofa stvari, tipa, upravo taj Ironman voditelj ne pročita tvoje ime ili npr. čekaš u redu za WC duže od 20 minuta i obaviš nuždu u gaće ili sudaranje sa slučajnim prolaznikom na stazi.

Ekipa iz World Marathons je ubacila i taj deo oko tehnologija, tj. kako da se koriste tehnologije, no ne morate to da radite. Oni su to uradili jer nude neke svoje tehnologije za otkrivanje trka i registraciju učesnika.

Evo i primera tipičnih tačaka dodira sa trkačima za svaku fazu.

Na kraju, na slici ispod nalazi se šablon koji možete koristiti da ga precrtate na veliki beli hamer ili veliku belu tablu i onda dozvolite sebi da budete kreativni i da mapirate baš vaš wow tok trkača. Koristite lepljive papire (sticky notes) da lakše brišete i prebacujete ideje.

Ne zaboravite, trčanje nije samo do regularnosti takmičenja, brzih rezultata, trčanje je za svakog na trci i zabava i takmičenje. Svako na trci ili u sportskom klubu ima drugačije iskustvo, a vaš zadatak je da svaki pojedinac barem u jednom trenutku podigne ruke u vis, da mu prođe jeza kroz telo i kaže „WOW, ovo je bilo sjajno. Vidimo se sledeće godine“.

Kako „DuMotion – Runners day Dubrovnik“ koristi marketing princip „Lestvica vrednosti“ da osigura trkače i prihoduje više od startnina [DO#70]
Buzz word je FESTIVALIZACIJA: Da li ste i dalje "stara škola" u organizaciji trka ili dodajete elemente festivala? [DO#072]

Povezani članci

1 komentar. Leave new

  • Wow je kada ne čekam na predaji garderobe, a naročito na preuzimanju posle trke kada je hladno i kada duva vetar.

    Ja ne mogu da shvatim da organizatori većih trka (kod manjih nema tih problema jer nema puno trkača) već godinama (ili decenijama kao BGD maraton) ne umeju da organizuju šator sa garderobom.

    Odgovori

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed