Dnevne opservacije

Sport marketing ima svoju biznis i parti stranu. Jedna je japi, a druga je parti. Obe moraju da se zadovolje! [DO#051]

Nema komentara

Kris Grose je na Twitteru objavio zanimljivi infografik. Po njemu #SportBiz marketing ima dve strane: biznis i parti stranu. Samo kada su obe strane zadovoljne postićićemo sjajne rezultate.

Kao što vidite jedan deo tiče se novca, optimizacije troškova i generisanjem prihoda, a drugi, onaj kreativni se bavi produkcijom sadržaja koji angažuju klijente i stavljaju vašu trku, sportski klub ili proizvod u centar pažnje.

Žrtva Nika Simondsa nije bila uzaludna – USA smanujue restrikcije sportistima vezano za pojavljivanje njihovih sponzora na Olimpijskim igrama [DO#050]
DEKATLON U SRBIJI: Kakve će posledice imati na tržište multibrend sport radnji? Da li je ovo novi LIDL koji će malo toga promeniti u igri velikih: Intersport, Sport Vision…? [DO#052]

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed