Dnevne opservacije

Lestvica vrednosti u marketingu i trenutak kada će majica na trkama biti add-on, a nikako podrazumevani benefit [DO#66]

Nema komentara

Jedan od najboljih blogova o marketingu jeste blog Istoka Pavlovića, a jedan od tekstova koji daje ogromnu vrednost (i koji lagano možete iskoristiti) jeste tekst o konceptu „Lestvica vrednosti„.

Sve više organizatora trka u inostranstvu ne uključuje automatski i majicu u vaš startni paket, već je majica poseban dodatak koji možete dokupiti prilikom prijave.

Jedan od razloga ovog trenda jeste i naslov ovog teksta, naime i sami znate da je majica, često najveći materijalni trošak u organizaciji, koji poskupljuje cenu startnog paketa.

Onda kada imate dva „paketa“ jedan sa majicom i drugi bez, imate i lestvicu vrednosti prilikom plasiranja vaše trke.

(Naravno, isključivanje majica je sve više i trend zbog održivosti trka u smislu zagađenja, jer mnoge od tih majica koje dobijemo na trci, vrlo brzo završe u nekoj kanti ili najbolje moguće na reciklaži.)

Majice su u ovom tekstu samo primer.

Agenda knjige ili studijskog kursa u 4 modula za organizatore trka bi trebala da izgleda ovako [DO#065]
10 totalno novih (na celom svetu) načina kako da prihodujete više novca odmah posle trke [DO#068]

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed