Dnevne opservacije

Inovacije u tehnologiji i kako ona pomaže angažovanju trkača i publike – Mass Participation Asia [DO#049]

Nema komentara

Na Mass Participation Asia 2018 konferenciji održao se jedan sjajan panel o tome kako angažovati trkače, volontere i sve jasnosti koristeći tehnologiju.

Možda ste već skapirali moj stav da je forma panela na konferenciji jako opasno iskustvo. Ili su toliko loši da su svi gledaoci na telefonima ili se desi da ljudi krenu da otvaraju važne teme. Ovaj spada u ovu retku grupu kvalitetnih.

  • MICHEL SCHRAMA Marketing & Partnerships MYLAPS
  • MOHAMMED IQBAL Founder and CEO, SweatWorks
  • SANCHIT MALIK, Co-Founder, Townscript
  • SHANNAN GOVE Co-Founder, Rosterfy
  • Facilitated by SAM RENOUF, CEO, Motiv

Evo glavnih tačaka koje sam izdvojio:

Uloge CMO i CTO se spajaju ili rade vrlo usko zajedno.

Inteligentni marketing, CRM; razumevanje podataka

Šta se dešava između događaja za trkače? To nije samo mejl posle događaja

Integracija foto sistema, registracionog, CRM, rezultata i timing system. Live tracking

Zamislite da dobijete poruku: „Hej ovo je bilo tvoje vreme godine, da li si bolje spreman ove godine?“

Tehnologija je komplikovana da se koristi jer je malo ljudi u timu. Dobri primeri: Spartan, TSC New York maraton…

Sistemi treba da budu plug and play. Mnogi organizatori nisu tech-savy, nego nešto jednostavno.

Dan sa najvećim engagement-om sa trkačima i navijačima je dan posle trke!

Wearables – više nije da napravim ja svoj, nego kako da se integrišem sa njim. Npr. ako si u blizini mog džima i uradio si trening, onda se te kalorije, kilometri i minuti ubacuju u moj app koji već imaš na telefonu.

Kako se koristi gejmifikacija u službi engagement-a? Kada se kaže gejmifikacija misli se na igrice, ali gejmifikacija može biti i u delu nekog proizvoda.

Šta tvoj brend znači tvojim korisnicima? Kada to znaš, možeš da izabereš jednu li dve stvari pa da nagrađuješ ljude. Odličan primer jesu 6 zvezdica i iskustvo gejmifikacije koje World Marathon Majors sa tim nosi.

Gejmifikacije nije u stvari igra, više je sistem nagrada. STRAVA segmenti su odličan primer toga. Gejmifikacijom pokazujemo poštovanje.

Ako trčiš više puta polumaraton, možeš dobiti druge boje bib, kao onda ljudi znaju da si „premium“, tj. neko ko je poseban.

Znaj svog korisnika: Bayern Munich app – sa tom aplikacijom znaju koja kola voziš, sa kojom avio kompanijom letiš, gde živiš. pa te navigira na tekmu, pa onda znaju kada si otišao kući sa stadiona, i daju ti savete kuda da ideš, popuste… da li si zainteresovan za hranu, tehnologiju….

Snimak panela je u nastavku.

Bavite li se SPORTSKIM MARKETINGOM u Srbiji? Povežimo se u novim LinkedIn i Facebook grupama [DO#048]
Žrtva Nika Simondsa nije bila uzaludna – USA smanujue restrikcije sportistima vezano za pojavljivanje njihovih sponzora na Olimpijskim igrama [DO#050]

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed