nemam vremena

Pisala sam mnogo tekstova o tome kako moramo održati intenzitet treninga bez obzira na sve, kako stres ne sme da utiče na ishranu, kako treba da se odupremo, budemo jaki i motivisani uvek kada želimo da održimo svoj dnevni unos kalorija blizu one granice koja je „dozvoljena“ i kako da dajemo maksimum posvećenosti u vežbanju. A šta je sad?

Novi posao – novi izazovi

Na pitanje kada sam poslednji put trčala, sramota me je da dam odgovor. U teretani provodim više vremena nego dok nisam radila u njoj, a opet treninzi se svode na tri puta nedeljno (sa čim i nisam baš naročito zadovoljna). Ishrana obuhvata dnevni lunch paket zvani „uzmi sine bićeš gladna popodne“ i sadrži količinu dovoljnu da se nahrani pet ljudi. Sprava za merenje kilograma, čije ime nećemo spominjati zarad smanjenja tenzije u tekstu, ne pokazuje više brojeve već tarabice, putačice, postotke, zvezdice i slova.

Zadovoljstvo novim poslom vidi se i u poslovnim ručkovima, porodičnim slavljima i čašćavanjim prijatelja koji znaju da novo radno mesto mora da se zalije i zamezi. Glavom uvek na poslu (jer je novi početak, mnogo ideja, uspeha i mnogo zaposlenih), posledično jedem samo kad se sve obaveze odrade. Završetak dinamičnog dana provodim sedeći u kolima, proklinjući pekarsku industriju i prijatnu puniju gospođu što mi je zapakovala sve u jednu kesu i dala mi ekstra salvetu. Na trening idem tek kad osetim da mi se mišići opuštaju, jer pre tog osećaja „imam nekih obaveza“.

Kako je tako je, ali je vreme da se deluje

Ustala sam ujutru, razmislila sam i pokušala da nadjem odgovor. Umela sam strogo da krititkujem sve koji su kršili principe zdravog i sportskog života. Kako je moguće da popuštam? Da li su to normalne stvari ili se opet samoopravdavam? Da li promena posla može da nas dovede to toga da potpuno promenimo svoje dobre navike? Da li povučeni uspesima zanemarujemo neku drugu stranu?

Dosta je sa pitanjima došao je momenat kada treba da se strategijski pristupi problemu. Ne vredi plakati za prosutim mlekom.

Pročitala sam sve tekstove na temu motivacije na Trčanje.rs, skinula sam brdo nove muzike na plejer, i napravila plan ishrane u decembru. Prijavila sam se za Light run trku na 5km i počinjem sa intenzivnim trčanjem. Torbu sa stvarima za trening u teretani sam zakovala za rame tako da me svaki put opominje da moram da odradim predviđeno. Stala sam u moj polunamršteni stav i očekujem da vidim rezultate već u narednih dve nedelje, a ako tako ne bude moraću da odbijem sebi od plate zbog ne ispunjenja obaveznih zadataka.