Maurten, brend koji se bavi sportskim napicima i suplementima i pratećom opremom, sarađuje sa trkačima, biciklistima, triatloncima i drugim sportistima, a jedan od njih je i sam Kipčoge.
Ova švedska firma tvrdi da su mnogi elitni sportisti viđeni da koriste njihove proizvode, iako su pod ugovorom sa nekom drugom kompanijom koja ih sponzoriše.
Ne znam da li je to istina, ali je priča koja stoji iza nove linije proizvoda je više nego sjajna!
Naime, Maurten je napravio novi dizajn za svoje već postojeće proizvode, a njegova glavna karakteristika je – odsustvo dizajna! Zapravo, pakovanja su lišena logoa i naziva proizvoda, ili je logo „zamagljen“. Tako će sportisti moći da konzumiraju njihove suplemente u javnosti, a da ne prekrše pravila nekog ugovora koji ih finansira.
How cool is that!
Naravno, ovih proizvoda nema kod nas, nismo ih probali i ne reklamiramo ovaj brend, ali je marketing potez sjajan, i u isto vreme daje novi oblik podrške sportskoj zajednici. Oni su skapirali kako da se provuku tamo gde se ne može!
Svako može da naruči njihove proizvode bilo sa logoom ili bez (limitirana serija), ostaje nam da saznamo da li su oni tako dobri da su ih elitni trkači do sada krišom uzimali 😀