Vesti

Kompanije iz Srbije donirale 250 stabala u okviru kampanje “Trka za šume”

Nema komentara

U petak, 23. decembra na Savskom keju održana je “Trka za šume” velika akcija pošumljavanja u okviru koje je zasađeno 250 stabala (100 zimzelenih i 150 sadnica platana).

Schneider Electric pobednik trke sa najviše doniranih stabala

U saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac i JKP “Zelenilo Beograd” pokrenuta „Trka za šume“

„Trka za šume“ Foto: Raša Aleksić

Najveći tim bilding događaj i serija poslovnih trka Schneider Electric Serbia Business Run, u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac i JKP “Zelenilo Beograd” pokrenuli su ove godine akciju pošumljavanja “Trka za šume”.

Kampanja ima za cilj da tokom naradenih 5 godina, uz pomoć društveno odgovornih kompanija, posadi što veći broj novih stabala širom Srbije.

Pobednik “Trke za šume” je kompanija Schneider Electric, ponosni sponzor serije, koja je donirala i zasadila 100 stabala na Savskom keju. Sadnice su zasadile i kompanije koje su donirale dodatnih 150 stabala, čime je cilj za ovu godinu od 146 stabala premašen (Procter&Gamble, Syneos Health, Roche, Leitnerleitner, Belgrade Airport, Consulteer, Robert Bosch, Quadra Graphic, Manpower Group Serbia, Outsource Insurance Professionals, Julius Meinl, Hidro-Tan, Bluegrid, Restoran Amici, Esome Advertising Techologies, Codebehind, Epam Systems, Grundfos Srbija, Gazprom Serbia).

250 novih sadnica na Savskom keju

Dragoljub Damljanović direktor Schneider Electric Hub u Srbiji Foto: Raša Aleksić

“Činjenica da smo cilj zacrtan za ovu godini premašili za nas ima i faktički i simbolički značaj. Schneider Electric je već odavno prepoznat kao lider u održivom poslovanju, ali mi se trudimo da se ne oslanjamo na već stečeni imidž već da tu lestvicu podižemo, neprekidno. Svaku priliku koristimo da pošaljemo poruku da svako od nas može, mora i treba da čini, i više od onoga što je zamišljeni optimum,” izjavio je Dragoljub Damljanović direktor Schneider Electric Hub u Srbiji.

Uroš Delić, menadžer projekata u Fondaciji Ana i Vlade Divac Foto: Raša Aleksić

Uroš Delić, menadžer projekata u Fondaciji Ana i Vlade Divac je rad na saradnji na kampanji “Trke za šume” objasnio rečima: “Naša dugogodišnja saradnja se sa podrške stipendistima ove godine okrenula temama ekologije i sadnje šuma kao sjajan način da motivišemo kompanije i sve zaposlene i trkače koji učestvuju na Business Run-u. I danas imamo sjajan rezultat u broju zasađenih sadnica. Premašeni cilj nam daje podstrek da ćemo iduće godine imati još bolji rezultat”.

Veroljub Zmijanac, direktor serije Serbia Business Run Foto: Raša Aleksić

Veroljub Zmijanac, direktor serije Serbia Business Run je povodom akcije rekao: “Nikada naše trke biznis serije nismo videli samo kao jednodnevne sportske igre zaposlenih, već i kao platformu da kompanijski sport iskoristimo za veće dobro. Danas slavimo nešto što će ostati iza nas, za Beograd i žitelje u njemu – našu prvu SBR šumu. Zahvalan sam Schneider Electricu i 19 kompanija koje su donirale barem jedno stablo, bez kojih ova šuma ne bi postojala. Pred nama je zadatak da napravimo model održivog sportskog događaja, da taj model ne čuvamo za sebe, već da damo primer kako bi sutra mnogi sportski događaji u zemlji postali zeleni.”

100.000 stabala do 2025. godine

Zimzelena stabla su se sadila u području parka, a platani uz stazu prema ulici. Savski kej je ovako dobio odrasla stabla koja će pružati čist vazduh i hlad.

Organizatori kampanje “Trka za šume” naglasili su da je ovogodišnja sadnja usmerena na grad Beograd, a plan za naredne godine je da se pošumi što više lokacija širom Srbije kroz želju da se donacije usmere na moto jedan trkač – jedno drvo.

Krajnji cilj ove kampanje je da društveno najodgovornije kompanije kroz svoje donacije doprinesu da se do kraja 2025. godine zasadi 100.000 stabala i time značajno promeni ekološka slika naše zemlje.

Ništa bez sudija: Atletske sudije odbijaju da rade dok im SAS ne isplati dugovanja
Olimpijski komitet Srbije izabrao najuspešnije sportiste, timove i trenera Srbije u 2022. godini
Tags: , , , , , ,

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed

Exit mobile version