Počinjemo! Prijave za letnju sezonu u BRCu za sve nove ljude koji žele da trče sa nama zakazan je za subotu 18. maja u 11:00 u BRC Runners Hubu powered by PUSH.

Čekaju vas: prezentacija o programima, razgovori sa trenerima, pitanja i odgovori. 

Upis je informativnog karaktera, informisanje o svim terminima, lokacijama, načina kako programi funkcionišu, iskustva trenera i trkača.

Programi koje možete birati: 

U BRC-u posebno negujemo svačiji rezultat i želju za trčanjem. Za nas je svaki trkač pobednik, samim dolaskom na trening ili prolaskom kroz cilj svaki trkač BRC je primer i pobednik za sve nas.

Zato smo ovu akciju nazvali treniranje sa pobednicima jer i nabrži ili najsporiji, najmlađi ili najstariji član našeg kluba je pobednik svoje vrste. Ako želiš da budeš pobednik, moraš trčati sa pobednicima! 

Treniraj na najbolji mogući način

BRC sekcije bilo kojeg programa treniraju 4 puta nedeljno:

  • Ponedeljak 19:00 Brankov most sa NBG strane
  • Sreda 19:00 Brankov most sa NBG strane
  • Četvrtak 19:00 Atletski stadion, Košutnjak
  • Subota 08:00, Ada Ciganlija

*Alternativni termini za sve koji ne stižu u ovim terminima:

  • Utorak 20:00 BRC Runners Hub powered by PUSH
  • Četvrtak 20:00 BRC RUnners powered by PUSH

BRC je preko zime 2018. godine testirao nov sistem treninga i kombinacijom treninga trčanja, snage, tehnike i dugog trčanja došli smo do idealnog trkačkog programa i sa ova 4 treninga nedeljno, nećete imati potrebu da trenirate dodatno kako biste unapredili svoje performanse.

Ponedeljak: STRENGTH & RECOVERY

Ponedeljak je dan koji je rezervisan za uvodni trening u nedelji koja predstoji. Vežbama snage i rastrčavanjem dodatno oporavljamo svoj organizam i svi efekti prethodnih treninga doprinose napretku u trčanju. Trajanje treninga do 80 minuta.

Sreda: TEMPO & INTERVALI

Sreda je dan za brze treninge, bez obzira koje ste brzine, mišljenja smo da pametnim i doziranim treninzima svako može efikasnje da trči. Tempo ili intervalni treninzi u grupi narazličitijih brzina, sigurno će motivisati svakog. Trajanje treninga do 75 minuta.

Četvrtak: STRENGTH & TECHNIQUE

Posebnu pažnju obraćamo na vežbe snage koje jačaju mišiće koji su najbitniji za trčanje. Više kompleksa vežbi snage koji ciljano jačaju najkritičnije tačke na trkačkim telima nešto je što većina trkača zapostavlja ili nema motivaciju da samostalno radi. Posle vežbi snage, rade se vežbe tehnike trčanja koje doprinose efikasnjem trčanju, prevenciji od povreda i boljim rezultatima. Trajanje treninga do 90 minuta.

Subota: LSD/TEMPO

Subota je rezervisana za duža trčanja ili trčanja u tempu trke. Subotom od 08:00 trčanje je nalepši način da završite svoju trkačku nedelju. Dužine su najbolje u društvu na najlepšoj lokaciji u Beogradu. Pre nego što kupači zauzmu pozicije na ležaljkama, BRC trkači završe svoje treninge i dan počinju na najbolji mogući način. Dužina treninga zavisi od distance trčanja.

Šta još mogu da očekujem?

Treniranjem u BRCu dobijate i niz dodatnih stvari koji vas motivišu i čine boljim trkačem:

  • 4 izleta tokom letnje sezone
  • BRC funkcionalna majica za trčanje
  • Zatvorena grupa na FBu gde se konsultujete sa trenerom oko svih pitanja
  • Odlazak u Ljubljanu sa BRCom.
  • Video materijali sa vežbama snage ukoliko ne stižete  na sve treninge ili ste na odmoru.

Kakva je bila zimska sezona u BRCu

Zimska sezona u BRCu je po ocenama trkača koji su trenirali sa nama bila sjajna jer čak 96%  od ispitankih korisnika (ukupno završnu anketu popunilo 135 trkača) nastavlja da trenira sa nama. 

Ono što trkačima posebno znači jeste briga celog BRC tima o njima. Briga na samim treninzima, slanje korisnih informacijama članovima, pomoć pri putovanjima i dr.

Uslugom menadžmenta kluba koji brine o svim korisnicima, kvalitetom i razvojem usluga zadovoljno je 99% naših korisnika (na uzorku 138 anketiranih BRC trkača)

4 razloga zašto je Outdoor koncept bolji od drugih usluga

1. Prirodniji je

Posle dugog dana na poslu (zatvoren prostor), odlazak u teretanu (zatvoren prostor) i vraćanje kući (zatvoren prostor) nisu najbolja kombinacija. Fizička aktivnost napolju na svežem vazduhu i kretanje kroz prirodu su jedan od najboljih načina kojim možete zadovoljiti potrebe savremenog čoveka za kretanjem

2. Balansiran je

Treninzi u teretani znaju da budu isuviše agresivni na organizam čoveka. Posle napornog dana, odlazak na naporan trening i promenljive životne okolnosti dovode čoveka do jednog stalnog intezivnog stanja. Treninzi u prirodi su prolagođeni prema trenutnim sposobnostima, prirodnim kretanjima i praćena su od strane trenera koji dozira opterećenje. Pametan trening koji rasterećuje savremenog čoveka je jedan od najvećih aduta BRCa.

3. Izražen socijalni aspekt

Treninzi bilo kojih programa nemaju jednu od najbitnijih stvari koje trčanje pruža: nastup na trkama, osvajanje medalja i putovanja.

Super je svaki trening, ali većina treninga se završava u sali gde se vežba, pogotovu kod rekreativaca.Trčanje pruža afirmaciju treninga kroz trke. Treniranje za određenu trku daje vam jedinstven osećaj da se posvećenost treningu vratila prolaskom kroz cilj, bez obzira koje brzine bili. Treniraj, putuj i trkaj se, glavni su motivi BRCa.

4. Fleksibilnost = održivost

Fleksibilnost treninga. U BRCu imate mogućnost da birate više termina i lokacija za trening. Čak i ukoliko ne stignete na trening ili ste na odmoru, trener vam šalje plan i prgoram koji možete realizovati ako sa sobom imate šorts, majicu i patike. Ono što je najbitnije je kontinuitet treninga, a to trčanje pruža jer nije potrebna nijedna sprava ili specifični uslov od koga vam zavisi trening.

Ukoliko imaš još nekih pitanja, piši nam na kontakt@belgraderunningclub.com

Saznaj više i prijavi se:

BRC Škola trčanja, za prvu trku

BRC Trail Crew, trčanje u prirodi

BRC Nordic Walking, bolje od hodanja, bezbednije od trčanja

BRC Road Runners, brže ili kvalitetnije trčanje

BRC Business Squad, jutarnja grupa

BRC Youngsters, od 18 do 25 godina

BRC Maraton Akademija, pripreme za 42k