TEKST SE DOPUNJUJE – UŽIVO SA KONFERENCIJE! Neke reči su na enlgeskom – prezentacije su na engleskom, prenosimo vam direktno. Kako budemo sređivali tekst, tako ćemo pronalaziti bolje reči.
SPORTO 2018 – konferencija o sponzorstvima i marketingu
Već smo bili ovde 2016. Pogledajte Dan 1 – sesija 3 i 4. i Dan 1 – sesija 1 i 2.
Maskota sa IAAF Svetskog prvenstva iz Lodona 2017: Priča o „Hero the Hedgehog“ i sportskoj prezentaciji na događajima
Ian Mollard (LinkedIn) je direktor “Curiosity 360 Productions” i na SPORTO 2018, konferenciji o marektingu i sponzorstvu u Portorožu, predstavlja nam priču o ježu, maskoti sa IAAF Svetskog prvenstva.
Šta radi njegova firma radi u “sport presentation” oblasti? Pravi sve ono što ljudi vide u dvoarni – događaju. Svetla, muzika, bina, screen ekran, TV prenos, live streaming, rezultati… Sve ono što gledaoci vide.
Maskota – više nismo u poslu koji se zove sport, nego sport entertaiment. U USA to kreće već od juniorskih i najranijih uzrasta. Samo se setite NBA.
Da ne bude da je to “samo u Ameriki”, evo kako radi IAAF i to na Svetskom prvenstvu u Londonu 2017.
Diskusija: „Let us entertain you“
Ian Mollard i novi gost, DJ konferencije Kris Schoeters (Heat International) govore o važnosti zabave na događajima. Kris je MC (neka vrsta DJ i voditelja) i prezenter.
Krisova poruka je: Be part of the game. Ne treba vam puno para da napravite tako nešto. Npr talasi na tribinaa. Ne treba preterati ovo, da se publika ne bi smorila. Mora da postoji balans zabave i sporta. Osnovni element je sport.
Activate – kreativna strana oglašavanja
Neki od primera koji nam je Jeremy Edwards preneo jesu sa prvenstva u Rusiju u fdubalu.
Family is born – Tomislav Pacar, Fudbalski savez Srbije
Hrvatska je imala veoma uzbudljivu godinu na Svetskom prvenstvu. U sekciji nakon ručka, šef komunikacija reprezentacije Hrvatske i njegov tim od 5 ljudi je ispratio fudbalski tim koristeći #obitelj motiv.
Biti tim je bolje nego grupa pojedinaca. Biti porodica je bolje nego biti tim.
Zato su sve komunikacije i sve slike koji su oni objavljivali u stvari momenti grljenja, podrške i slično. To je, veruju, i momenat koji je pomogao igračima da igraju bolje.
Iako bez velikog produkcijskog budžeta, dobra stvar je što su trkači bili blizu komunikacionom timu pa je niz sadržaja, kao što su behind-the-scene scene nastale.
Tomislav je pokazao i brif koji su igrači imali kada su se pojavljivali na Instagramu, a tiče se ne spominjanja rasizma, poštovanja protnivika i slično.