Beogradski maraton i jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka Rakuten Viber, potpisali su danas Protokol o strateškom partnerstvu.
Sveobuhvatna saradnja Rakuten Viber-a i Beogradskog maratona

Beogradski maraton je ovim potezom postao jedna od retkih trka u svetu koja će kroz saradnju sa Viberom otvoriti najsavremenije kanale komunikacije sa globalnom trkačkom zajednicom. I to na platformi koja okuplja preko milijardu aktivnih korisnika širom planete.
U narednim mesecima, u susret 36. Beogradskom maratonu, biće osnovan poseban Viber kanal Beogradskog maratona. Na ovom kanalu će svi ljubitelji trčanja i zdravog načina života moći da saznaju važne informacije o trkama u organizaciji Beogradskog maratona. Ali i svemu što je vezano za bavljenje fizičkom aktivnošću, pravilnim pripremama, ishrani i oporavku – kao brojnim drugim temama od interesa za trkačku zajednicu i one koji je prate i podržavaju.
Viber kao sredstvo komuniciranja sa trkačkom zajednicom

„Izuzetna mi je čast što danas ispred Beogradskog maratona imam priliku da potpišem Protokol o strateškom partnerstvu sa jednom od najvećih kompanija iz oblasti komunikacija – kompanijom Rakuten Viber. Takođe bih želeo da naglasim da smo ponosni što je Beogradski maraton jedna od retkih ulična trka na svetu koja će na ovaj inovativan i interaktivan način komunicirati sa trkačkom zajednicom.“
„Hvala kompaniji Viber što je prepoznala potencijal Beogradskog maratona, što su stali uz nas i tako postali deo porodice. Sa velikim uzbuđenjem iščekujemo okupljanje Viber trkačke zajednice, razmenu informacija sa njima, ali i povratne informacije u čemu možemo da budemo još bolji.“
„U narednom periodu ćemo predstaviti i tematske Viber stikere i AR Objektive posvećene Beogradskom maratonu. A koje će Viberovi korisnici moći besplatno da preuzmu, dele sa prijateljima, trkačima i čine ambijent u kome će se komunicirati o Maratonu još zabavnijim i sadržajnijim“, izjavio je Darko Habuš, direktor Beogradskog maratona i dodao:

„Ova saradnja za nas predstavlja veliki podstrek da radimo još više. Ujedno je još jedna potvrda da je Beogradski maraton na pravom putu jer uz sebe ima prave partnere. Saradnja sa kompanijom Viber je jedna od mnogobrojnih koje ćemo ostvariti u susret 36. Beogradskom maratonu koji se održava 23. aprila, očekuje nas još dosta posla, a sve u cilju zadovoljstva učesnika“, zaključuje Habuš.
Prisetivši se da se njegov prvi susret sa našom trkom odigrao pre 5 godina na aerodromu na dalekom Novom Zelandu – kada mu je tamošnji službenik rekao da planira da narednog leta učestvuje upravo na Beogradskom maratonu – Atanas Rajkov, direktor za razvoj poslovanja vodećih globalnih tržišta kompanije Rakuten Viber je dodao:

Viber
“Iz te anegdote sam shvatio koliko je vaša trka prepoznata i popularna širom sveta. Zbog toga zbog smo danas još ponosniji na odluku da sarađujemo na promociji njenih sadržaja i vrednosti“, i zaključio:
„Veoma smo uzbuđeni što smo uspostavili strateško partnerstvo sa Beogradskim maratonom i što ćemo zajedno i veoma posvećeno raditi kako bismo stvorili jedinstveno digitalno iskustvo za trkačku zajednicu, one koji prate Beogradski maraton – ali i njegove partnere i prijatelje u Srbiji i van njenih granica.“