Polako se sve vraća u normalu, bar na prvi pogled. Prošlog meseca, Nike je zaposlenima prikazao novi plan povratkau kancelariju koji je došao tačno na vreme za proslavu 50. godišnjice brenda.
Kopija mejla koju je insajder podelio je sledeća:
„Plan povratka će biti u najvećem jeku od 3. maja, što se poklapa sa našom 50. godišnjicom! Tada počinje fleksibilan 3/2 hibridni pristup poslu“, napisala je direktorka ljudskih resursa Monique Matheson u mejlu.
Nike-ov povratak u kanc
Kao i mnoge velike kompanije, i Nike je nekoliko puta menjao svoje planove. U decembru su odložili povratak u kanc na neodređeno vreme zbog kritike zaposlenih i povećanja slučajeva COVID-19 zbog Omikrona.
Samo 54% zaposlenih misli da im ovaj plan povratka daje dovoljno fleksibilnosti. Nekoliko zaposlenih je mišljenja da bi prisilni povratak u kanc omeo kompaniju da zapošljava, posebno kada su u pitanju tech radnici koji su u velikoj potražnji.
Popularnost ovog plana među radnicima nije jasna, ali bez obzira na sve, Nike nastavlja da gura napred.
„Mesec tranzicije“
U ponedeljak, 4. aprila, kompanija počinje „mesec tranzicije“ povratka u kancelariju, navodi se u mejlu. A od 3. maja, većina će morati da bude u kancelariji tri dana u nedelji, uz mogućnost da druga dva rade na daljinu odnosno od kuće.
„Prethodno smo odredili datum povratka – sada će se povratak odvijatu u fazama tokom narednih meseci da bismo dali vreme, prostor i fleksibilnost koji su potrebni za planiranje i pripremu“, napisala je Matheson.
Nike nastavlja da organizuje remote rad sa punim radnim vremenom sa određenim radnicima.
„Procenjujemo situaciju i trudimo se da uvidimo dodatne fleksibilne mogućnosti rada i inicijative za dobrobit i očekujemo da ćemo imati sjajne vesti koje ćemo podeliti na ovom frontu u narednim mesecima“, napisala je ona.
je sponzor kategorije gežeti.
Da li se vi vraćate u kancelariju ili ste se već vratili? Pišite!