Vesti

Moj prvi polumaraton – Ljubljana 2011 #8

5 komentara

Trčanje.rs i ove godine organizuje odlazak na Ljubljanski maraton. Ova akcija pod nazivom “Moj prvi polumaraton – Ljubljana 2011″ je deo konstantne kampanje koju Trčanje.rs vodi, a koja ima za cilj promociju trčanja, trkačkog turizma i aktivnih i zdravih životnih stilova

Postavili smo jasan cilj, da bez problema istrčimo prvi polumaraton u oktobru, zajedno treniramo već dovoljno dugo da možemo da vidimo napredak i da sagledamo sve što smo do sad uradili.

[table “104” not found /]

Da li ima bilo ko ko trenira uz ovaj program? Kakav je vaš subjektivan osećaj?

U „Info room-u” održano predavanje o zdravim stilovima života
Sight biking – upoznaj grad na biciklu

Povezani članci

5 komentara. Leave new

  • Anaaerobic777
    avgust 22, 2011 07:36

    Hvala Urose sto delis ove programe sa nama.
    Interesuje me koji je tempo, tj. brzina kada se trci lagano nedeljom?
    Da li je 10 km/h srednja brzina ili spada u lagano trcanje?
    Pozdrav, Ana.

    Odgovori
    • U uvodnom tekstu je obašnjeno šta znači lagan tempo, šta je jako, a šta srednje. Evo linka, mislim da će ti pomoći: https://www.trcanje.rs/trening/16-nedelja-do-tvog-prvog-polumaratona/

      Svi se mi razlikujemo. Tako da 10 km/h za nekog može biti lagano, a za nekog nedostižna brzina. 🙂

      Odgovori
  • E imam ja pitanje ..
    Uključih se u ovaj ptogram u 6. nedelji, ali trčao sam pre toga mesec-dva po nekom svom programu (bez programa dakle 🙂 )
    E i sve to ide kako treba, istrčao sam sad u nedelju 10 km, ali prošli ponedeljak ovo 6×500 sam jedva uspeo, i do nedelje nisam trčao jer me sve bolelo..tako da sam sada preskočio ovo 7×500, i idem bez problema.
    Mislim da sam prebrzo trčao to po 500m…(za mene prebrzo). Pa ću od sledeće nedelje sporije…
    Da li je to u redu? 😀
    Mogu tih 10 km bez stajanja da istrčim za 54 min. Nisam nikada toliko trčao u životu 🙂

    I hvala..

    Odgovori
    • Veroljub Zmijanac
      avgust 24, 2011 19:49

      Za sve početnike, a i napredne trkače pravilo je isto. 

      Kako pravilno trčati intervale?Prvi interval kreneš rezervisano, npr 200 metara pa uzbraš do kraja jako. Cilj je da se zagreješ dobro i osetiš kako ide. Drugi uradiš ravnomerno ali sa malom rezervom. Cilj ovog drugog intervala je da kažeš sebi: ovim tempom mogu da uradim do kraja. Tu već dolazi sponzaja svog tela i mogućnosti. Nakon ovoga treba da kao izlaz imaš tačan tempo sa kojim radiš intervale.Treći pa do kraja radiš tempom koje si u prva dva provalio da možeš. Kako nepravilno raditi intervale #1 ?Kreneš najače prvi interval, budeš mnogo brz. ali rikneš. Drugi uradiš mnogo slabije, kreneš jako, ali sve vreme usporavaš.Na trećem odustaneš ili trčiš toliko sporo da to više nije interval. Onda se smoriš :)- Ništa strašno, sledeći put sporije. Kako nepravilno raditi intervale #2 ?Uradiš svih npr 6 toliko jako da sledeća 3 dana odeš u out i nemožeš da treniraš. – Ništa strašno, napravi veću pauzu. 

      Odgovori
    • kada se rade deonice(500m)ide se uvek prvo polako pa tek kasnije radis jace-jace

      Odgovori

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed