Trčanje rs i ove godine organizuje odlazak na Ljubljanski maraton. Ova akcija pod nazivom “Moj prvi polumaraton – Ljubljana 2011″ je deo konstantne kampanje koju Trčanje.rs vodi a koja ima za cilj promociju trčanja, trkačkog turizma i aktivnih i zdravih životnih stilova.

Danas delimo sa vama program za drugu od 16 nedelja priprema koje će vas do 23. oktobra dovesti u takvu kondiciju i formu da ćete bez problema moći da istrčite svojih prvih 21,1 kilometara.

Ma koliko se to sada činilo nemogućim voleli bismo da vam kažemo da je za uspeh potrebna samo jedna stvar:“Da dajete sve od sebe sve vreme”

Program za 2. nedelju

U drugoj nedelji dolazi do malog povećanja obima. Intenzitet (brzina) ostaje ista. Organizam se već adatira na napore pred koje je stavljen. U slučaju da ne možete da istrčite 4 ili 5 km u kontinuitetu, smenjujte trčanje i hodanje, ali bitno je da pređete zadatu kilometražu.

II nedelja 
Utorak5 X 500m lagano. Pauza između interval je 3 minuta
Četvrtak2km lagano + 2km lagano. Pauza između interval je 3 minuta
Petak3km lagano
Nedelja5 km lagano
planovi za trčanje