Vesti

Ko trči više: Srbija vs Nemačka

Nema komentara

Svi znamo da trčanje napreduje ali kokliko? Ovde možete da pogledate rezulate naše VELIKE TRKAČKE ANKETE,. 

Ali kako stojimo u odnosu na druge zemlje? Zanimljivu priliku za uporednu analizu dao nam je ovaj tekst,  koji je izneo najzanimljivije rezultate istraživanja magazina Runners World, na nemačkom tržištu.

Nažalost, nisu sve nemačke  statistike iznesene, tako da smo poredili samo one gde se preklapamo 🙂

Trčanje u grupi, trke?

34% trkača iz nemačke ankete učestvuje u trčanju u grupi, kod nas je ta brojka 33% ali verovatno nerealno visoka, jer je prezastupljena polaznicima Beogradskog trkačkog kluba i Škole trčanja.

Da li trčiš i ndividualno ili u grupi?

Ko se trka više? Ovde smo prilično slični, 81% Nemaca je istrčalo neku trku u 12 meseci , u regionu je najviše trčano polumaratona, 75% trkača je istrčalo makar jedan. 

Navike u trošenju

Nemački trkači u proseku troše 316€ godišnje na garderobu i kupuju dodatnih 2.5 para patika godišnje.

Mi nemamo godišnju cifru, ali znamo da su domaći trkači kupili u proseku 1.3 para patika, a da je cena  40% njih ispod 100€. 

76% kupuje onlajn. Kod nas, ta brojka je 53% a evo šta se naručuje najviše:

Da li trkačice stižu trkače?

Ovo je kategorija gde ubedljivo zaostajemo za svetom.

Žene, maratonke su u USA zastiuoljene sa 50% , u Nemačkoj ih na trkama ima 25% .

U Srbiji su one na malenih 10%

90% trkačica nije istrčao nijedan maraton u 2018. 10% koje jesu, uglavnom su trčale 1 li 2. 

Ipak, ovaj broj raste – ako je sudeći po brojevima sa Begradskom maratona, koje pratimo u odvojenoj statistici, žene maratonke su jedna od par kategorija koje su u porastu.  

Od ukupno 894 finišera maratona, 133 (14%) bile su žene

Ukratko, trčimo slično, trošimo manje – a sve rezultate naše ankete pogledajte OVDE

Otvorene rane prijave za najveći tim bilding u zemlji – Serbia Business Run
Da li budućnost trejl trčanja leži u kraćim trkama ili su one samo odskočna daska do UTMB-a?
Tags: ,

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed

Exit mobile version