Gde učiti o marketingu i sponzorstvima u sportu? Na SPORTO 2020, najvećoj regionalnoj i sigurno jednoj od najboljih evropskih konferencija. Pratite Dnevne opservacje! [DO#67]

Sećate se kampanje “This girl can?” koju je radio Sport England. Nju smo videli na SPORTO 2016, onda smo preskočili jednu godinu, pa lepo izveštavali o SPORTO 2018.

Svake godine u novembru u Portorožu u Sloveniji, ekipa iz agencije Sport Media Focus organizuje ovu već tradicionalnu konferenciju namenjenu komunikacijama u sportu i to kroz prizmu sponzorstva i digitalnih medija.

Upravo ono što celoj Srbiji, potekloj iz socijalizma, u kojoj su i dalje naši najveći sportski aseti (Zvezda i Partizan) na teretu države i platforma za nezakonite radnje, kao što rekoh… upravo ono što nama ne treba.

No dobri projekti, kampanje i saradnje, ali i dobri sportski brendovi (Španović, Đoković, Zvezda, Partizan, Beogradski maraton, Divac… ) koji se dešavaju na dodiru sporta, publike i brendova postoje i dobre stvari se dešavaju na nivou implementacije različitih medija projekata.

U tom smislu, zadatak trkačkih aseta, brendova, organizatora je da prate ove trendove i gledaju šta je moguće implementirati na našim lokalnim idejama.

E sada, tu je SPORTO fantastičan jer neverovatno otvara um i perspektivu. To nije trkačka konferencija i čak je dobro što gotovo da nema trčanja u njemu (i ako ta agencija radi outsorucing za celokupni marketing LJUBLJANSKOG MARATONA!?!), već se upravo pričaju priče o fudbalu, NBA i velikim biznisima u sportu.

Možda baš tu leži klica uspeha i Ljubljanskog maratona, pošto njihovu sponzorsku strategiju rade profesionalci koji sarađuju sa najvećim sportskim asetima, a ujedno prate najmodernije trendove u oblasti marketinga u sportu.

p.s. Možda vam se čini da je nemoguće implementirati neke od ovih stvari. Netačno! Sećate se Pobednika koji je dotrčao na Bg maraton? Ideja o maskoti, simbolu Beograda je došla od Direktora BRC-a Dragoljuba Milosavljevića, nakon što smo odslušali predavanje o maskoti IAAF Svetskog prvenstva u Londonu. Dobre ideje ne moraju puno da koštaju!

@tijana-popadic i ja ćemo od sutra pratiti konferenciju. Nećemo raditi live prenos, ali pratite najbolje izveštaje nakon predavanja!