Vest koja je obradovala mnoge trkače koji vole da pazare kvalitetan tekstil po povoljnim cenama je da Dekatlon stiže u Srbiju, Beograd (na Karaburmu tačnije) do kraja 2019.
Dekatlon (Decathlon) je najveći svetski maloprodajni lanac sportske opreme i aksesoara, prisutan u preko 40 zemalja, sa preko 1.350 prodavnica. Osnovan je u Francuskoj 1976. U partnerstvu sa BIG CEE grupom, otvoriče svoju prvu prodavnicu u drugom kvartalu 2019. godine.
Konkretno, prodavnica će biti otvorena u okviru Big fashion parka, koji nastupa kao proširenje BIG FASHION tržnog centra.
Šta možete da očekujete od Dekatlona?
Povoljnije cene, pre svega. Dekatlonov adut za trkače je Kalenji brend, koji uspešno parira poznatijim brendovima sa izuzetno niskim cenama, bez preteranog osećaja da ste izgubili na kvalitetu.
Red veličina:
- helanke od 10€
- brushalteri od 5€
- čarape za trčanje od 2-3€
- majice od 5€
- šuškavci od 15€
- kape od 3€
Kalenji proizvodi i kvalitetne bidone za vodu (kamelbek i oko struka) tako da će i trail trkači imati šta da pazare.
Pored trčanja, tu je i bogat program za sve moguće sportove, od plivanja do skijanja.
Šta ovo znači za lokalne prodavce?
Dolazak Dekatlona može da se uporedi sa dolaskom Ikee, u smislu velikog lokaliteta za kupovinu, koji je ipak, lokalizovan na jednom mestu.
Lokalni lanci maloprodaje za razliku od Dekatolona, imaju razrađenu mrežu prodavnica i očekivano je da će parirati kroz lojality programe i povoljnije cene.
Patike za trčanje (sudeći po ranim rezultatima naše ANKETE) i dalje će se kupovati od poznatijih brendova, a veliki potencijal otvara se u online shopovima., jer je praktično svaki drugi trkač počeo da naručuje i online.
Veća konkurencija = niže cene?
Za kraj, razvijanje tržišta je uvek dobro za potrošače, jer jača tržišna utakmica vodi u sve krativnije načine da se usluga poboljša, ne nužno na nivou cena, ali sniženje je uvek dobra ideja, barem sa naše strane – trkača.