Gedžeti za trčanjeVesti

Brooks je sada multimilionerska kompanija

Nema komentara

Brooks je zvanično ušao u klub brendova vrednih milijardu dolara.

Prošle godine Brooks je oborio sve rekorde i završio godinu sa globalnim prihodom većim od 1,11 milijardi dolara. Ovo predstavlja povećanje od 31% u odnosu na 2020. U Severnoj Americi prihod je iznosio 889,1 miliona dolara, što predstavlja rast od 33% u osnosu na 2020.. Kompanijski kanali za e-trgovinu u Severnoj Americi porasli za 149% u poređenju sa 2019.

„Ovo nije slučajno“, rekao je izvršni direktor Brooks-a, Jim Weber. Otkako se pridružio Brooks-u 2001., bio je deo preokreta jer je kompaniju prethodno bila na ivici bankrota. Ali kada su suzili fokus i usmerili se na performanse u 2017., prihodi su se udvostručili.

Borba Brooks-a sa pandemijom

Kad je pandemija zahvatila ceo svet, Brooks je bio više nego spreman da ubere plodove. Činjenica da je trčanje doživelo bum je podstakla brendove fokusirane na trčanje da unaprede svoje poslovanje (kao što su Sauconi i Hoka One One).

„Bili smo u savršenoj poziciji“, rekao je Weber.

U poslednjih godinu dana, Brooks je grabio tržišni udeo lidera, kao što su Nike i Adidas. Brooks Adrenaline GTS 21, koji se prodaje po ceni od 130 dolara, zauzeo je 8. mesto na listi 10 najprodavanijih patika u 2021. prema podacima NPD Group-e.

Weber pripisuje uspeh u ženskom trčanju tome što su nudili potrošačima „pristupačniji“ i „inkluzivniji“ brend.

Prodaja Brooks-a je porasla za 25%

Weber se oslanjao na višekanalnu strategiju koja se ne fokusira samo na direktnu prodaju potrošačima kako bi došao do novih potrošača.

Oko 40% Brooks-ove prodaje u 2021. se desila online. Ovaj udeo je ravnomerno podeljen između maloprodajnih sajtova trećih strana i njihove veb stranice. Ostatak, oko 60% obavljeno je preko maloprodajnih objekata. Brooks trenutno vodi dve prodavnice u SAD-u.

Iako Weber ukazuje na važnost postojanja fizičkih prodavnica, rekao je da trenutno ne postoji plan za otvaranje više prodavnica u vlasništvu brenda. Održivije je da Brooks pronađe potrošače prodajom proizvoda u različitim prodavnicama obuće, trkačke i sportske opreme.

„Ne možete izgraditi dovoljno prodavnica u svakoj zajednici za trčanje“, rekao je Weber. „Tako da mislimo da je višekanalnost kritična ako želimo da dopremo do trkača i mi samo pokušavamo da to izvršimo na najbolji mogući način.“

Promene poslavanja u odnosu na zatvaranje fabrika u Kini i Vijetnamu

Kao i na sve druge vodeće brendove obuće, i na Brooks je uticalo zatvaranje fabrika u Kini i Vijetnamu. Ipak, kompanija je uspela da isporuči rekordne količine obuće, prilagođavajuči se zahtevima ali osiguravajući da proizvod stigne do potrošača.

„Zaista smo naporno radili na dodavanju kapaciteta i diversifikaciji naše fabričke baze u zemljama i partnerima“, rekao je Weber. „Zbog tog rada u poslednje dve godine, mislim da ćemo ovu oluju zaista dobro prebroditi.“

Phillips je sponzor kategorije gežeti.

Antonije Picajkić: Outfit outdoor fitnes program je način života!
Ovog proleća sport je dostupan za sve sugrađane u Beogradu – ovo su najbolji programi
Tags:

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Fill out this field
Fill out this field
Molimo vas da unesete valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed