Connect with us

Hi, what are you looking for?

Najave trka

Poznati instruktor joge gost Beograda -prijavite se za besplatan trening

Na petom po redu „X-Challenge“ treningu, poznati grčki instruktor joge, Savas Jancis (Savvas Giantsis), održaće javni čas joge u Beogradu, u nedelju 09. oktobra sa početkom u 10:30 časova u hotelu „ZIRA“.

Prijava za trening je besplatna i moguća samo putem online formulara, a treningu se mogu pridružiti svi ljubitelji joge koji žele da iskoriste priliku da odgovarajućim vežbama osnaže telo, umire um i napune se pozitivnom energijom.

Pod okriljem dobro poznate “Be More Human“ kampanje, Jancis dolazi kao gost brenda Reebok, u cilju promovisanja sklada duha i tela uz nastojanje da svaki čovek nadmaši svoje fizičke i mentalne mogućnosti. Tokom X-Challenge joga treninga, Jancis će okupljene voditi kroz asane i fizički zahtevnije vežbe do postizanja balansa i unutrašnjeg mira.

joga trčanje

Zašto je joga važna za trkače?

Trkači imaju veoma često tendenciju da budu dosta napeti, što dovodi do smanjenja obima u pokretu zglobova. Kako starimo, nepokretljivost uzrokuje mnoge bolesti kao što su artritis, giht, bolovi u leđima, bolovi u kolenima, proširene vene i još mnogo toga. Joga sprečava ove poremećaje i omogućuje duži životni vek.

Mnogi trkači ne uspeju da uspostave ravnotežu na početku svojih trkačkih treninga, što kasnije dovodi do posledica – hroničnih bolova i marginalizovanih povreda. Tokom vremena, trčanje uzima danak delovanjem na tetive i vezivno tkivo, gde može doći do stezanja u grudima, ramenima i gornjem delu vrata, kao i slabosti u kukovima i nogama.

Trkači se uglavnom žale na bolove u leđima, u kolenima, na usku zadnju ložu i bolove u stopalima. Bolovi koje trkači osećaju ne dolaze od trčanja, već od neravnoteže koja se kroz trčanje ispoljava i može da se pogorša. Oštećenja tela kod trkača su često posledica preteranog naprezanja ili pada.

Joga sprečava oštećenja kolena i ispravlja deformitete kičme i kukova. Ona podstiče usmeravanje svesne pažnje na ravnotežu, polozaj tela i poravnanje, čime se poboljšava trening i uspostavlja uspešna prevencija od povreda. Hata joga savršeno kordiniše mišićnu kontrolu, koja izuzetno pogoduje praksi trčanja.

Istezanje kukova i mišića pregibača omogućava veći opseg podizanja kolena i samim tim povećanje brzine. Fleksije (savijanje trupa unapred iz kukova) olakšavaju tenziju u donjem delu leđa i istovremno jačaju trbušne mišiće koje su izvor snage. savas joga

O Instruktoru

Višegodišnji sportista i ljubitelj fitnesa, Savas Jancis je već 16 godina sertifikovani instruktor joge. Završio je Vinyasa jogu kod Džona Tameja (John Tomayo) u čuvenom „Atmananta Yoga“ studiju u Njujorku, gde je nekoliko godina i radio. Želja za novim saznanjima vodila ga je kroz stalno usavršavanje novih vrsta joge od Los Anđelesa do Indije, a od 2007. godine vlasnik je i grčkog joga centra „Kuća joge“.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Više informacija o „X-Challenge“ izazovima na sajtu reebok.rs

Click to comment

Uključi se u diskusiju

Povezani članci