Najava trke: III DUNAVSKA (reciklažna) TREKING ŠTAFETA 2x12km

Povodom 70 godina postojanja planinarskog kluba “Železničar-Inđija”, organizator je odlučio da ovo bude reciklažno izdanje treking štafete. To znači da takmičari po dolasku na cilj sami biraju svoju finišersku medalju ili bedž, od medalja (bedževa) koje su preostale sa svih do sada održanih trka u organizaciji PK “Železničar-Inđija”.

Pre proglašenja pobednika, povodom 70 godina postojanja, biće dodeljena priznanja najvernijim učesnicima svih trka koje je PK “Železničar-Inđija” organizovao u proteklih deset godina.

Datum održavanja trke: Nedelja 13. decembar 2020.

Program:

08:00h – 09:30h Prijavljivanje takmičara

09:30h Izvlačenje parova štafete

10:00h Start prvih članova štafete

12:00h Start drugog člana štafete (onih štafeta čiji prvi članovi do tada nisu stigli na cilj)

14:00h Proglašenje Prvaka Inđijske treking lige

14:30h Proglašenje pobednika Treking štafete

PRAVILA:

  1. Štafeta je sastavljena od dva člana. Članovi štafete se određuju žrebom tako što se par bira od po jednog predstavnika iz grupe A (brži takmičar) i grupe B (sporiji takmičar). Grupe se formiraju na osnovu postignutih rezultata takmičara tokom 2020-e godine.
  2. Prvi startuje brži član štafete.

Drugi startuje sporiji član štafete.

  1. Prvi članovi štafete startuju zajedno a drugi par startuje kada njegov štafetni par stigne na cilj.
  2. U slučaju da prvi član štafete ne stigne na cilj do 12:00h, drugi član štafete startuje bez njega.

Vreme za prvog člana štafete teče sve dok on ne stigne na cilj.

  1. Pobednici štafete se određuju na osnovu ukupnog vremena oba člana štafete, koje im je bilo potrebno da završe trku.

Dužina staze je 12 kilometara, sa kumulativnim usponom od 360 metara. Staza ima 5 kontrolnih tačaka na kojima takmičari sami overavaju prolaz na svojim takmičarskim brojevima.

Kotizacije i nagrade

Kotizacija za trku po jednom članu štafete je 200 dinara. Zbog neizvesne zdravstvene situacije i potencijalne mogućnosti da trka bude otkazana, uplata se vrši isključivo na licu mesta

Za uplaćenu kotizaciju organizator obezbeđuje:

  • – Pehare za prve tri štafete,
  • – Elektronske diplome za sve učesnike,
  • – Finišerske medalje za sve koji pređu stazu,
  • – Osveženje na startu i cilju,
  • – Čaj na startu i cilju,
  • – Markiranu i uređenu stazu,
  • – Startne brojeve.

Do planinarskog doma Kozarica dolazite iz sela Čortanovci odakle imate još oko 3,4 kilometara do mesta okupljanja. Možete doći sopstvenim prevozom do planinarskog doma Kozarica.

Kontakt osoba za prijavljivanje i sve ostale informacije: Vladimir Banić 061 654 15 61