Šta je to WOW (“U jbt….”) efekat na našim trkama i trkačkim dešavanjima? Tehnika mapiranja putovanja klijenta vam može pomoći u tome [DO#071]28.11.2019
Kako “DuMotion – Runners day Dubrovnik” koristi marketing princip “Lestvica vrednosti” da osigura trkače i prihoduje više od startnina [DO#70]26.11.2019
Poziv na komentarisanje: Nacrt Pravilnika za standardizaciju atletskih trka izvan stadiona i Čeking lista za ocenu atletskih trka izvan stadiona [DO#069]25.11.2019
10 totalno novih (na celom svetu) načina kako da prihodujete više novca odmah posle trke [DO#068]20.11.2019
Gde učiti o marketingu i sponzorstvima u sportu? Na SPORTO 2020, najvećoj regionalnoj i sigurno jednoj od najboljih evropskih konferencija. Pratite Dnevne opservacje! [DO#67]20.11.2019
Lestvica vrednosti u marketingu i trenutak kada će majica na trkama biti add-on, a nikako podrazumevani benefit [DO#66]19.11.2019
Agenda knjige ili studijskog kursa u 4 modula za organizatore trka bi trebala da izgleda ovako [DO#065]18.11.2019
Plan Konferencije za organizatore atletskih trka izvan stadiona pri Serbia marathon-u (subota, 16.11.2019.) [DO#064]15.11.2019
Strateško planiranje organizacija u sportu. Sada je vreme da uradite vaš strateški, ali i projektni plan za 2020 [DO#063]06.11.2019
Saveti za profesionalce u trčanju: 3 stvari potrebne za uspeh po predanju Bila Gejtsa [DO#062]05.11.2019
Google kupuje Fitbit. Vrednost kompanije se procenjuje na 2.1 milijardi USD. Šta ovo znači za Garmin i tržište? [DO#061]04.11.2019
Što je vazduh koji udišemo više zagađen, to postajemo manje produktivni, poruka je Global Wellness Institute [DO#060]01.11.2019