Connect with us

Hi, what are you looking for?

Oprema za trčanje

Najvažniji trkački trendovi 2018. – foto retrospektiva

Foto: WFL World Run

Polako ali sigurno ispraćamo 2018. a pre nego što je pozdravimo, hajde da vidimo šta nam je to sjajno donela u trkački svet. ISPO, najveći sajam sportske opreme na svetu, donosi nam mišljenja vodećih brendova o najvažnijim trendovima i inovacijama u 2018.

Trend 1 – Patika pravljena za vas, bukvalno:

Foto: 3D Printing Media Network

Brooks Running je na ISPO 2018. u Minhenu, a u partnerstvu sa HPom, predstavio FitStation. Sa ovom tehnologijom u vidu 3D skenera u mogućnosti ste ili da odaberete najsavršeniju patiku za vas, ali i da sami kreirate patiku koja vam odgovara. Adidas je sa svojim Speedfacory takođe na samom vrhu kada je kostimizacija u pitanju. Trend 2 – Profesionalni saveti o trkačkim patikama:

Trend 2 – Profesionalni saveti o trkačkim patikama:

Foto: Run ´n´ more

Danas je izbor patika za trčanje ogroman. Kada se pojave u radnji ispred prepunih rafova sa patikama, trkači se neretko pogube. U ovakvim situacijama, dobar savet prodavca/čice je najvažiji. Koja patika odgovara individualnim potrebama kupca? Ono što je najvažnije za kupca su: brza pomoć, jasne informacije i što je najvažnije, cena koja je rezultat novih sistema digitalne analize.

Trend 3 – Influenseri i influenserke:

Foto: Squar Espace

Trčanje je odavno prisutno na socijalnim mrežama. Brendovi su prepoznali influensere/ke kao što su blogeri/ke i sportisti. Saucony npr. u svojoj kampanji #runyourworld koristi blogere/ke koji kroz postove, blogove i fotografije prelepih metropola ohrabruju korisnike da krenu sa džogingom ili trčanjem.

Trend 4 – Trejl je tu da ostane:

Za većinu trkača, doživljaj prirode je mnogo važniji od merljivih rezultata (kako Salomon navodi, ovo je slučaj sa 72% trkača). Daleko od asfaltiranih puteva, trejl trčanje nudi upravo to: daleko od gradske buke, priroda na pešačkim stazama nudi raznolik i zahtevan ambijent za pravo trkačko iskustvo.

Trend 5 – Žene, kao ciljna grupa, nastavlja da raste:

Vreme kada je sportska industrija tragetirala i proizvodila samo za muškarce je pluskvamperfekat. Žene danas zauzimaju podjednako važnu ulogu u trkačkoj ciljnoj grupi. Ovo je posebno primetno kada su u pitanju influenseri. Tako se npr. Puma sa Selenom Gomez i Karom Delivigne namerno oslanja na jake žene u svojoj kampanji.

Trend 6 – Grupe za trčanje za zabavnije trčanje:

Foto: icebug

Bilo da su u pitanju studenti, mladi menadžeri/ke, sportiš mame… trčanje sve više postaje iskustvo grupe, naročito u velikim gradovima. Trkači/ce sve češće svoje treninge odrađuju u grupama, bilo da su to samoorganizovane grupe ili klubovi za rekreativce. To je slučaj i sa Icebug „Forest Femmes“, gde se žene okupljaju kako bi zajedno trčale trejl.

Trend 7 – Trkački gedžeti i aplikacije:

Foto: Pinterest

Aplikacije kao što je Runtastic trenutno imaju desetine miliona korisnika. Tačno merenje distance, vremena, tempa, utroška kalorija je svima lako dostupno, a uz jednostavne i lepo dizajnirane gedžete i praktično.

Tekst je originalno objavljen na sajtu ISPO.com

Click to comment

Uključi se u diskusiju

Povezani članci

Oprema za trčanje

Kako očistiti patike od blata je tema koja je uvek aktuelna sa početkom jeseni. Jer kada jesen dođe lepota trejl trčanja jako brzo bude...

Vesti

Proteklog vikenda su se održale dve trke na terenima nacionalnog parka Kopaonik. I to “Tri strane Kopaonika” i “Trail Race Kopaonik”. “Trail race Kopaonik”...

Promo

Otkrijte kakvu je to akciju adidas pokrenuo širom sveta! U susret Svetskom danu okeana koji se obeležava 8. juna dočekala su nas istraživanja i...

Najave trka

Odložena više puta, Pelister Unique Trail Marathon trka se najzad održava ovog juna! Prenosimo poziv organizatora, pa procenite sami: Ako je odloženo, ne znači...