Polako ali sigurno ispraćamo 2018. a pre nego što je pozdravimo, hajde da vidimo šta nam je to sjajno donela u trkački svet. ISPO, najveći sajam sportske opreme na svetu, donosi nam mišljenja vodećih brendova o najvažnijim trendovima i inovacijama u 2018.

Trend 1 – Patika pravljena za vas, bukvalno:

Foto: 3D Printing Media Network

Brooks Running je na ISPO 2018. u Minhenu, a u partnerstvu sa HPom, predstavio FitStation. Sa ovom tehnologijom u vidu 3D skenera u mogućnosti ste ili da odaberete najsavršeniju patiku za vas, ali i da sami kreirate patiku koja vam odgovara. Adidas je sa svojim Speedfacory takođe na samom vrhu kada je kostimizacija u pitanju. Trend 2 – Profesionalni saveti o trkačkim patikama:

Trend 2 – Profesionalni saveti o trkačkim patikama:

Foto: Run ´n´ more

Danas je izbor patika za trčanje ogroman. Kada se pojave u radnji ispred prepunih rafova sa patikama, trkači se neretko pogube. U ovakvim situacijama, dobar savet prodavca/čice je najvažiji. Koja patika odgovara individualnim potrebama kupca? Ono što je najvažnije za kupca su: brza pomoć, jasne informacije i što je najvažnije, cena koja je rezultat novih sistema digitalne analize.

Trend 3 – Influenseri i influenserke:

Foto: Squar Espace

Trčanje je odavno prisutno na socijalnim mrežama. Brendovi su prepoznali influensere/ke kao što su blogeri/ke i sportisti. Saucony npr. u svojoj kampanji #runyourworld koristi blogere/ke koji kroz postove, blogove i fotografije prelepih metropola ohrabruju korisnike da krenu sa džogingom ili trčanjem.

Trend 4 – Trejl je tu da ostane:

Za većinu trkača, doživljaj prirode je mnogo važniji od merljivih rezultata (kako Salomon navodi, ovo je slučaj sa 72% trkača). Daleko od asfaltiranih puteva, trejl trčanje nudi upravo to: daleko od gradske buke, priroda na pešačkim stazama nudi raznolik i zahtevan ambijent za pravo trkačko iskustvo.

Trend 5 – Žene, kao ciljna grupa, nastavlja da raste:

Vreme kada je sportska industrija tragetirala i proizvodila samo za muškarce je pluskvamperfekat. Žene danas zauzimaju podjednako važnu ulogu u trkačkoj ciljnoj grupi. Ovo je posebno primetno kada su u pitanju influenseri. Tako se npr. Puma sa Selenom Gomez i Karom Delivigne namerno oslanja na jake žene u svojoj kampanji.

Trend 6 – Grupe za trčanje za zabavnije trčanje:

Foto: icebug

Bilo da su u pitanju studenti, mladi menadžeri/ke, sportiš mame… trčanje sve više postaje iskustvo grupe, naročito u velikim gradovima. Trkači/ce sve češće svoje treninge odrađuju u grupama, bilo da su to samoorganizovane grupe ili klubovi za rekreativce. To je slučaj i sa Icebug „Forest Femmes“, gde se žene okupljaju kako bi zajedno trčale trejl.

Trend 7 – Trkački gedžeti i aplikacije:

Foto: Pinterest

Aplikacije kao što je Runtastic trenutno imaju desetine miliona korisnika. Tačno merenje distance, vremena, tempa, utroška kalorija je svima lako dostupno, a uz jednostavne i lepo dizajnirane gedžete i praktično.

Tekst je originalno objavljen na sajtu ISPO.com

Komentari