Strava Inc., društvena mreža za sportiste sa skoro 70 miliona registrovanih globalnih korisnika, želi da prikupi kapital od novih investitora u vrednosti od više od milijardu dolara.
Kompanija sa sedištem u San Francisku angažovala je savetnika da prikupi između 150 i 400 miliona dolara, rekao je jedan od ljudi, koji je dodao da je Strava profitabilna.
Posao koji kompaniju svrstava u takozvani status jednoroga, grubo rečeno, bi utrostručio prethodnu procenu Strave od 365 miliona dolara, navodi PitchBook.
Prikupljamo sredstva i očekujemo kraj u narednih nekoliko meseci. Nemamo naznake vrednovanja i uzbuđeni smo što nastavljamo da ulažemo za sportiste
portparol Strave Andrev Vontz
Stravu, koja je dobila ime po švedskoj reči za „nastojati“, osnovali su Mark Gainei i Michael Horvath 2009. Ljudi koriste njenu tehnologiju za praćenje ili mapiranje aktivnosti poput trčanja, šetnji, vožnje biciklom i pešačenja.
Web lokacija i aplikacija takođe funkcionišu kao društvena mreža, gde sportisti gledaju aktivnosti u koje se uključuju njihovi prijatelji i učestvuju u raznim vrstama virtuelnih takmičenja.
Uputstvo za korišćenje STRAVA aplikacije možete da pročitate u našem vodiču OVDE
Porast vrednosti Fitnes tehnoloških kompanija usled pandemije COVID-19
Strava ima više od 68 miliona naloga, što rast od 35% od februara. Ovaj podatak nam govori da su ljudi širom sveta u uslovima pandemije COVID-19 počeli više da obraćaju pažnju na svoje zdravlje i da se više kreću. Odlična pokazatelj da trend trčanja i kretanja raste u celom svetu.
I ostale Fitness tehnološke kompanije privlače institucionalne investitore jer je COVID-19 podstakao povećan fokus na wellness.
Zvift, startup koji je domaćin biciklističkih trka u virtuelnoj stvarnosti, prošlog meseca prikupio je 450 miliona dolara od investitora predvođenih KKR & Co. u krugu finansiranja koji ga je procenio na više od milijardu dolara i omogućiće mu da predstavi sopstveni sobni bicikl i drugi hardver .
STRAVA pomaže urbanistima u kreiranju aktivnih gradova
Od 2014. kompanija takođe deli podatke kako bi pomogla urbanistima da razumeju promene načina putovanja na posao, delom da utiču na izgradnju biciklističkih staza.
Kompanija je u početku naplaćivala gradovima pristup takvim podacima, ali je prošlog meseca rekla da će ih besplatno deliti sa planerima, vladama i zagovornicima.
Izvor Bloomberg.org