U gostima nam je bio Dejan Nikolić, dugogodišnji direktor Beogradskog maratona.
Razgovor koji smo vodili se desio nekoliko dana nakon otkazivanja trke zbog COVID-19 pandemije, ali je naša želja bila da razgovaramo o temama koje su manje poznate javnosti.
U zanimljivom intervjuu koji je pred vama imali smo priliku da direktno od gospodina Nikolića saznamo mnoge zanimljivosti o istoriji i razvoju najveće trke u Srbiji:
- Kako je nastao Beogradski maraton
- Kako je Fred Lebow pomogao Beogradski maraton (ako ne znate ko je Fred pročitajte ovaj članak)
- Kako se trčao Beogradski maraton za vreme bombardovanja 1999.
- Kako je nastao Dečiji maraton
- I još mnogo zanimljivosti koje je Dejan Nikolć kao direktor Beogradskog maratona imao prilike da doživi za 33 godine održavanja trke…
Hvala gospodinu Nikoliću što je našao vremena i ispričao nam ove zanimljive priče. Nadamo se da se svi zajedno uskoro trkamo na ulicama Beograda i da ćemo nastaviti ovu sjajnu tradiciju.
Hvala našem partneru Powerade Srbija na podršci u snimanju naših podkasta.
2 komentara. Leave new
Uz duzno postovanje sve organizatore BGD maratona treba da zamene ljudi koji Beogradski maraton mogu da transformisu od trke zavisne od gradske/drzavne pomoci sa prosecnom organizacijom i mrsavim brojem trkaca za polumaraton i maraton u manifestaciju kakvu najveca metropola ovog dela evrope zasluzuje.
Trcao sam mnogo polumaratona po Evropi i naravno postoje trke koje su slabije organizovane ali velika vecina je drasticno bolje organizovana i marketinski pokrivena.
Zao mi je sto BGD nema ozbiljnu organizaciju a to se vidi u tome da sajt malo radi malo ne, na kontakt podatke BGD maratona niko ne odgovara, startna zona se ne transformise u vise zona iako ima sve vise trkaca, na cilju ljudi CEKAJU/hodaju u redu da bi usli, nagrade za pobednike su smesne, okrepe nema dovoljno, poklon paketi mogu biti bolji, vrh promocije i marketinga BGD maratona je u NY jer sto da se ne putuje kad se moze. Cene definitivno ne odgovaraju kvalitetu organizacije itd…
Da ne hejtujem dacu i neke predloge.
Kontakt sa gradjanima, studentima i djacima mora biti masovniji. Ne jedan promoter u par skola.
Fundraising organizacije mora biti bolje usmeren i masovniji.
Pogledati najvece trke regiona (npr Ljubljana, Budimpesta) i Evrope (npr. Berlin, Bec…) i preuzeti najbolje.
Poseban segment saradnje treba da se ostvari sa svim znacajnijim trkackim klubovima u zemlji i regionu kao i sa medijima. Oni su generatori i promoteri trke. Studio B i jutarnji program RTS-a ne bi trebali da budu VRH promocije.
itd…
BGD maraton uvek u srcu ali i nada da cemo biti ponosni uvek i pred svima na samu organizaciju.
Treba biti umetnik pa uništiti maraton u jednoj evropskoj prestonici