Jeste da je proglašeno vanredno stanje, ali još uvek nam nije zabranjeno da izlazimo iz kuće, i to treba iskoristiti! Nema okupljanja, ali imamo sjajno vreme i priliku da radimo na sebi. Intenzitet treninga smanjujemo, ali ne prestajemo da se krećemo! To je ključ za očuvanje imuniteta.

Danas vam donosimo 7 predloga kako da poradite na svojoj tehnici trčanja. Za ovo je dovoljno da izađete napolje, ali nije neophodan preveliki prostor. Ako imate i viška slobodnog vremena kod kuće, edukujte se o tehnici trčanja pre nego što se date na korekciju.

Trener BRC-a Draško Stanković je demonstrirao ovih 7 vežbi, pa pogledajte u videu dole kako se one pravilno izvode. Video traje manje od dva minuta, a svaka vežba je ukratko objašnjena.

  1. Nizak skip
  2. Srednji skip
  3. Visoki skip
  4. Zabacivanje potkolenica
  5. Jelenski skokovi
  6. Zagrebajući korak
  7. Kombinacija

Dovoljno je jednom nedeljno ubaciti ove vežbe pre treninga u vidu zagrevanja, svaku vežbu odraditi po dva ili tri ponavljanja.

Ako niste sigurni da li već pravite greške u trčanju koje trkači prave prilikom doskoka, pogledajte: Kako da izbegnete najčešće greške u trčanju?