Šta su greške posle treninga koje svi ponekada pravimo. Izbegavajte ovih 5 grešaka

Nekada uradimo odličan trening, ali zaboravimo da nije samo trening važan kako bi smo dobili maksimalne rezultate. Ovo su neke greške posle treninga koje možemo da izbegnemo.

Zaboravimo da se hidriramo

Veliki broj ljudi je hronično dehidrirana. Važno je osigurati da uvek pijete dovoljno vode. Koliko? Otprilike 30-35 ml po kg telesne težine dnevno, plus dodatnih 500-1000 ml za svaki sat vežbanja. Ovo je posebno važno ako se puno znojite! Budite hidrirani pre, tokom i posebno nakon treninga.

Izbegavamo da jedemo posle treninga

Da li ste jedan od onih ljudi koji ne mogu da jedu posle treninga? Ili pokušavate da smršate pa izbegavate da unesete kalorije?

Bez obzira na razlog, velika je greška ne jesti nakon vežbanja. Vaše zalihe energije su ispražnjene; vašem telu je sada potrebno gorivo za izgradnju mišića i oporavak.

Pokušajte da pojedete barem malu užinu otprilike 30 minuta nakon treninga. Najbolja opcija je kombinacija proteina i ugljenih hidrata.

Preskačete zagrevanje i istezanje

Vaše zagrevanje i hlađenje deo su vašeg treninga.

Vaši mišići će reagovati bolje kada se dobro ophodite sa njima i odvojite vreme za istezanje posle vežbanja.

Mislite da je odrađeni trening završen posao

Učinite kretanje delom svog načina života.

Mnogi od nas odrade trening i misle da je to dovoljno, ipak kretanje treba da nam bude način života, spustite se stepenicama, ustajte sa stola svaki sat da uzmete čašu vode, napravite pauzu za šetnju umesto sedeće pauze i ustanite da razgovarate sa nekim kolegom umesto da im samo šaljete e-poštu ili šaljete poruke.

Ta dodatna NEAT (termogeneza bez vežbanja) je zaista važna!

Zaboravljate da pratite trening i da podelite svoje rezultate

Praćenje treninga i vaše kondicije, pomoću neke od aplikacija, omogućava vam da pratite svoj napredak na putu!

Ujedno nikad ne znate ko će biti motivisan da promeni svoj život kada vide da ste podelili aktivnost praćenu sa svojom aplikacijom za trčanje ili aplikacijom za trening!

Jasno je da nismo svi raspoloženi da delimo svoje treninge na društvenim mrežama, ali možda ćete inspirirati prijatelja da obuje patike ili isproba neki drugi vid vežbanja.